קריירה ולימודים

למרות הירידה במניה: קסטרו מבקשת להעלות את שכר המנכ"ל ב-28%

בצל הירידה הדרסטית במנייה וכישלון ההנפקה של חברת הבת "אורבניקה", חברת קסטרו מודיעה כי ברצונה להעלות את שכר המנכ"ל רון רוטר ב-28% בגלל האינפלציה שפגעה בשכרו
מערכת ice |  1
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו הודיס (צילום רפי דלויה)
לקראת האסיפה השנתית של בעלי המניות של קסטרו ב-30 לנובמבר החברה הודיעה כי ברצונה להעלות את שכרו של מנכ"ל החברה, רון רוטר, ב-28% לסכום של 110 אלף שקל בחודש, בצמוד למדד לצרכן. יתרה מכך ציינה כי רוצה שהעלאה זו תהיה בגובה זה לאורך כל שלושת השנים הבאות, ולא בעלייה הדרגתית. 
מדובר בצעד מפתיע באופן יחסי היות ומנייתה של החברה ירדה משמעותית מתחילת השנה ב-19.5% וגם לאור העובדה שלאחרונה גנזה את ההנפקה של חברת הבת "אורבניקה" לאחר שסורבו לבצע פעולה זו על ידי השוק. בעת זו החברה שווה כ-714 מיליון שקלים. 
 
יחד עם זאת, חשוב להזכיר שרוטר אינו מקבל מקבל דבר מעבר לשכרו היות ואין לו מניות בחברה ועל כן הבקשה להצמיד את שכרו למדד (במיוחד לאור האינפלציה) אינה כה חריגה. כמו כן, יש לציין כי למרות שאינו מקבל מניות, משפחתו היא בעלת השליטה בחברה, שהתמזגה ביוזמתו עם חברת 'הודיס'. 
זה לא השינוי היחיד שקסטרו ביצעה לאחרונה, ובתחילת חודש שעבר היא נפרדה בצעד מפתיע מחברת הפרסום שלה ואף הוציאה משיתוף פעולה זה את חברת הבת "קרולינה למקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיין
    שיין 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיין
    סגור