קריירה ולימודים

מנכ"לית משרד התחבורה הודיעה על סיום תפקידה: "בהצלחה למירי רגב"

מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, הודיעה על כוונתה לסיים את תפקידה עם חילופי השרות ולאחר העברת מקל מסודרת
מערכת ice | 
כנסת ריקה (צילום מסך)
מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, הודיעה היום (חמישי) על כוונתה לסיים את תפקידה עם חילופי השרות ולאחר העברת מקל מסודרת. פרנק מאחלת הצלחה לשרה המיועדת, חה"כ מירי רגב, ולמשרד התחבורה ומעמידה את ניסיונה לרשותם, על מנת שהחילופים יתבצעו באופן מיטבי.
מנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, מסרה: "זכות הייתה לי לשרת את החברה הישראלית באחד התפקידים הכלכליים המשפיעים והמורכבים בשירות הציבורי. במהלך הקדנציה הובלנו סדרי עדיפות חדשים, המתורגמים להשקעות חסרות-תקדים בתחבורה ציבורית ובמערכות הסעת המונים".
 
עוד סיפרה כי "שמנו דגש על תכניות אסטרטגיות ארוכות טווח ועל רפורמות מבניות והובלנו תכניות למימוש חזון התחבורה הציבורית, ולהבטחת קישוריות וחיבוריות בין אמצעי התחבורה השונים. אני מודה לשרת התחבורה היוצאת, חה"כ מרב מיכאלי, על האמון בי ועל החזון שהתוותה לענף התחבורה. אני מאחלת הצלחה לשרה המיועדת, חה"כ מירי רגב, ולמשרד".
בתוך כך, גם מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, הודיעה על סיום כהונתה במשרד החינוך, זאת בזמן שהממשלה החדשה של ישראל מושבעת. מדובר בכהונה שלישית שלה בתפקיד מנכ"לית המשרד. היא נכנסה לכהונה זו בימים קשים ומורכבים, בהם מגפת הקורונה שטרפה את סדרי ושגרות היום יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה