קריירה ולימודים

ליאור רז זועם: "אני לא אצור תכנים במדינת ישראל"

ליאור רז הצטרף למחאת האמנים נגד סגירת תאגיד השידור בישראל: "אני חושב שזה סתם מהלך פופוליסטי. אם אי פעם מישהו יתערב לי פה בתכנים, אני פשוט לא אעשה אותם במדינת ישראל"
מערכת ice |  2
ליאור רז (צילום אור גפן)
מחאת האמנים בישראל ממשיכה להתרחב, זאת לאחר ששר התקשורת שלמה קרעי, הודיע כי יקצץ בחצי את התקציב של תאגיד השידור בישראל. אתמול (רביעי) כל איגודי מקצועות הטלוויזיה ארגנו את המחאה בה התייצבו שחקנים בולטים בתעשייה לצד אנשי הפקה ועובדים מכל התחומים.
צוות של "ערב טוב עם גיא פינס" נשלח לסקר את האירוע והביא לנו את הקולות של אנשי התעשייה בישראל. ליאור רז, שהסדרה אותה יצר "פאודה" מככבת בימים אלו בעולם, ומעולם לא עבד בתאגיד, הגיע לתמוך וסיפר: "אין לי אף יצירה שנמצאת בשידור הציבורי, אבל אין מדינה דמוקרטית ללא שידור ציבורי, אני חושב שזה סתם מהלך פופוליסטי. אם אי פעם מישהו יתערב לי פה בתכנים, אני פשוט לא אעשה אותם במדינת ישראל".
 
גם רינה מצליח שעזבה לא מזמן את חדשות 12 ופרשה מחיי העיתונות, לא יכלה להישאר בבית והגיעה גם היא: "תמיד נלחמתי על חופש העיתונות ושילמתי על זה מחירים מאוד כבדים, וגם על שמירת התאגיד אני אלחם. אם אצטרך לשבת מול הבית של ביבי או לשבות רעב, אני אעשה את זה. אני לא אתן להן לסגור את השידור הציבורי בישראל – כי לסגור את השידור הציבורי בישראל זו פגיעה עצומה, וזה רק תחילת הדרך, כי הכוונה שלהם היא שתהיה פה רק עיתונות מגויסת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחד
    שר 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהשתן עולה לראש זה מזיז רק לפרנואידים.לא אלמן ישראל ולכל אלה שחוששים שאין מחליפים שיבקרו בבתי קברות
    סגור
  • כל נבל שמתנגד לרפורמה זוכה לכתבה !!!
    המגחך 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד שמאלן שלא מכיר את האויב !!!
    סגור