קריירה ולימודים

נועה קירל בהישג מרגש: זה התואר בו כבר זכתה

עוד לפני שתעלה לשיר את 'יוניקורן' כדי לנסות לזכות בתחרות, יש לה כבר תואר אחד. הנציגה הישראלית השיגה את התואר חביבת הקהל בתחרות שהתקיימה בטיקטוק הרשמי של התחרות
מערכת ice |  1
נועה קירל בחצי גמר אירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
אין ספק שנועה קירל עברה ביום שלישי בהצלחה גדולה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שייערך הערב (שבת) בליברפול, כשהר של ציפיות מונח על כתפיה. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והייתה בין 10 העולות מחצי הגמר הראשון והיא תבצע את השיר ה-23 במשדר מתוך 26.
אבל עוד לפני שתעלה לשיר את 'יוניקורן' כדי לנסות לזכות בתחרות, יש לה כבר תואר אחד. הנציגה הישראלית השיגה את התואר חביבת הקהל בתחרות שהתקיימה בטיקטוק הרשמי של התחרות.
 
למעשה, קירל דורגה במקום הראשון מבין כל מתמודדי האירוויזיון וההכרזה על כך התקיימה אתמול במהלך אירוע fan zone שהתקיים בליברפול. כזכור, השיר שלה היה הנצפה ביותר מבין כל הביצועים בתחרות עם כמעט 10 מיליון צפיות.
אבל אם לא מספיק השיבוץ הנוח לשיר שלה, כאשר ההערכות אומרות כי ההגרלה משחקת לטובתה שכן השירים שנשמעים לקראת סיום התחרות הם הזכורים ביותר וליוניקורן הייתה השפעה גדולה בחצי הגמר כאשר השיר הגיע למקום הראשון מבחינת הצפיות בטיקטוק וביוטיוב ובפער ניכר מהמתחרות שנחשבות פייבוריטיות לזכייה. מסתבר שגם בטבלאות ההימורים היא מזנקת בענק למקום הכי גבוה שהגיעה אליו עד כה.
 
אחרי שהייתה ביממה האחרונה במקום השביעי, היא כבר קפצה אל המקום החמישי ולפני שעה קלה עלתה אל המקום הכי גבוה שאליו הגיעה בטבלאות ההימורים - המקום הרביעי, כשרק שבדיה, פינלנד ואוקראינה מקדימות אותה בתחזיות בהתאמה.
 
בחצי הגמר, קירל החלה את הנאמבר שלה בסביבות השעה 22:45 וסיפקה שואו שגרם לקהל במקום לצאת מגדרו ולמחוא כפיים סוערות בעקבות הנאמבר המצוין, אלא שיחד עם זאת היה מי שנשמע לו שהנציגה הישראלית מעט זייפה בחלק מהשיר. בגמר, היא צפויה לשיר אחרי חצות כשהשיר שלה הוא בין האחרונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה קירל (ל"ת)
    יעל 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור