קריירה ולימודים

דרמה בבר אילן: לראשונה תעמוד אישה בראש אגודת הסטודנטים

עם אחוז הצבעה נמוך, לראשונה באגודת הסטודנטים של בר אילן תעמוד אישה, עם בחירתה של הדס קורמש בלישה בקרב צמוד על חודם של קולות בודדים בלבד וזאת מול היו"ר המכהן ראובן לורנצי. מעל 40 שנה של שלטון גברי בראשות הסטודנטים נקטע
מערכת ice | 
אוניברסיטת בר אילן (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
הבחירות לראשות אגודת הסטודנטים בבר אילן הסתיימו היום (שני) בתוצאה מפתיעה, כאשר היו"ר המכהן מאז 2021, ראובן לורנצי, הפסיד על חודם של 9 קולות בלבד אל מול יריבתו הצעירה - הדס קורמש בלישה.
בבחירות לאגודת הסטודנטים הצביעו היום 4,218 מצביעים וזאת מתוך 15,856 בעלי זכות הצבעה - היינו: אחוז הצבעה נמוך יחסית, המתאפיין לרוב בבחירות לאגודת הסטודנטים, שעמד על 26.6%. 
 
מי שניצחה את הבחירות לאגודת הסטודנטים היא הדס קורמש בלישה - שנה ג' בתקשורת-מדעי המדינה, יחד עם סגנה אוראל יוסף עם 2022 הצבעות וכ-50.11% מסך הקולות, אל מול היו"ר המכהן ראובן לורנצי -  בעל תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה וכעת בתואר שני במנהל עסקים, עם סגניתו הילה וינברג שקיבלו 2013 הצבעות וכ-49.89% מסך הקולות. היינו: 9 קולות הפרש בלבד.

מתוך עמוד הפייסבוק של ראובן לורנצי לראשות האגודה
בכך תהיה לאגודת הסטונדטים לראשונה יו"ר אישה, וזאת לאחר 29 יו"ר גברים מאז שנת 1979. בין הבולטים: יאיר רביבו ראש עיריית לוד שהיה יו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן בשנת 1999, וכן מנכ"ל משרד המשפטים לשעבר איתמר דוננפלד שהיה יו"ר האגודה בשנת 2005.

המנצחת בבחירות לאגודת הסטודנטים. צילום מסך פייסבוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה