כסף וצרכנות

בהשקעת 2 מיליון דולר: מותגי העל פותחים שתי חנויות חדשות בישראל

לולולמון ואלו יוגה, שני מותגי הספורט הבינלאומיים, פותחים חנויות חדשות בקניון מול הים בעיר אילת, שימוקמו אחת מול השנייה בקומה השנייה של הקניון, ויפתחו כבר בקיץ הקרוב. פתיחת החנויות מגיעה על רקע המהפך שעובר הקניון, שנרכש לאחרונה על ידי קבוצת עזריאלי תמורת 1.3 מיליארד שקל
מערכת ice | 
קניון (צילום pixabay)
לולולמון ואלו יוגה, שני מותגי הספורט הבינלאומיים, פותחים חנויות חדשות בקניון מול הים בעיר אילת, שימוקמו אחת מול השנייה בקומה השנייה של הקניון. שתי מותגי העל יפתחו את החנויות החדשות כבר בקיץ הקרוב. 
על פי הפרסום הערב (שני) ב"כלכליסט", כל אחת מהחנויות תכלול שטח של כ-500 מ"ר. עוד נודע כי ההשקעה בפתיחת כל אחת מהחנויות הינה מיליון דולר, כך שלמעשה ההשקעה הכוללת של שתי החברות בחנויות החדשות תעמוד יחד עם 2 מיליון דולק.
 
עוד נודע כי במסגרת התוכנית החדשה בקניון, שנרכש לאחרונה על ידי קבוצת עזריאלי תמורת 1.3 מיליארד שקל, החנויות של קסטרו ואלמ ייסגרו, ובמקומן ייכנסו כאמור לולולמון ואלו יוגה, כמו גם חנויות חדשות שייפתחו של רנואר, פמינה ודלתא.
למעשה, מדובר בחנות רביעית לשני מותגי העל בישראל, שיוצאים לראשונה מגבולות תל אביב, זאת לאחר שפתחו חנויות סמוכות גם בקניון רמת אביב. לולולמון גם מפעילה סניף בדיזנגוף סנטר, בעוד לאלו יוגה יש סניף בכיכר דיזנגוף ואחד נוסף בקניון TLV שבעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה