כסף וצרכנות

העצמאים נגד סמוטריץ': "אף אחד לא קיבל כלום, רק הבטחות של שר האוצר"

יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים בהסתדרות רמי בז'ה התייחס בראיון למצוקתם של בעלי העסקים בישראל מה-7 באוקטובר: "המתווה שהוצע הוא טוב, אך לא קרה בפועל". במהלך דבריו תקף את התנהלות חברי הכנסת וישיבות ועדת הכספים: "הם יוצאים לפגרה ואנחנו מתפגרים"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשיחה עם רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות, שנערכה הערב (ראשון) בתוכנית הרדיו של ענת דוידוב ב-103FM, התייחס בז'ה למצב המילואימניקים העצמאיים בעקבות המלחמה. לדבריו, "אנחנו בהסתדרות עוזרים במקומות שבהם המדינה לא נותנת מענה. שני גופי ענק התאחדו להם, ההסתדרות ובנק הפועלים. פורום העצמאים למעשה, מציע עולם שלם של הקלות לאותם עצמאים מסכנים".
לדברי בז'ה, פורום העצמאים מציע הטבות למילואימניקים, אלא שהמדינה אינה ממלאת את חובתה מצדה. "שר האוצר הבטיח הבטחות גדולות ותכנית ענקית של תשעה מיליארד שקל לטובת עצמאים מילואימניקים, והאמת - המתווה שהוא הציע הוא טוב, אבל זה לא קרה בפועל. מהממשלה הזו אנחנו לא מבינים שום דבר".
 
"אני יושב בוועדות כספים ומתפלא איך יו"ר הוועדה גפני נוזף פעם אחת בפוליטיקאים, נוזף פעם שנייה ברשות המסים, 'אלה לא עובדים, אלה לא הביאו מתווה, אלה גוררים רגליים', כשבפועל - הם יוצאים לפגרה ואנחנו מתפגרים. עסקים מתפגרים, בטח של מילואימניקים. אנו רואים שמהתוכנית הזו אף אחד לא קיבל כלום ושום דבר, רק הבטחות של שר האוצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה