כסף וצרכנות

ממשיכים להתכונן לפסח: סכום מטורף יצא הבוקר בכרטיסי האשראי

למרות המתקפה האיראנית שהכניסה אמש אזרחים רבים למרחבים מוגנים והשביתה לימודים ברחבי הארץ, ההכנות לחג הפסח נמשכות בעיצומן, זה הסכום שנסלק הבוקר בישראל
שירה יום טוב | 
רכישות באשראי (צילום shutterstock)
למרות מתקפת הכטב"מים האיראנית שהפנתה אמש איראן כלפי מדינת ישראל, וההנחיות המעודכנות שהתגוננות העורף, נראה שההכנות לחג הפסח נמשכות במרץ. היקף הרכישות באשראי ממשיך לגדול ומשקף תקופת עומס של ערב חג על אף האיום הביטחוני שהופנה כלפי מדינתישראל אתמול.
מנתוני חברת שבא, מנהלת ומפתחת מערכת התשלומים הלאומית באשראי, עולה כי גם המצב המיוחד בעורף, שהוכרז אמש, וגם המתקפה האיראנית המשולבת על ישראל שהתרחשה במהלך הלילה, לא משפיעים על תפקוד המשק, כך משתקף מנתוני סליקת האשראי שנרשם הבוקר.
מהנתונים שנקלטו במערכות שבא עולה כי במהלך שעות הבוקר והצהריים, יום ראשון ה-14 באפריל 2024, בין השעות 8:00 עד 14:00 נרשמו הוצאות בכרטיסי אשראי בסכום כולל של יותר מ-688.04 מיליון ש"ח. מדובר על נתון שגבוה ביותר מ-50 מיליון ש"ח ובשיעור של 8.5% מהיקף ההוצאות באשראי שנרשם באותן השעות ביום ראשון שעבר ה-7 באפריל 2024 ועמד על סכום של 634.18 מיליון ש"ח.
 
מחברת שבא נמסר כי היקף ההוצאות במהלך שעות הבוקר והצהריים מעיד על כך שהמשק מצליח לתפקד בצורה רגילה, והציבור הישראלי ממשיך בהכנות שלו לחג הפסח, זאת למרות ההגבלות שהטיל פיקוד העורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה