כסף וצרכנות

מנכ"ל ביג חושף: זה העסק שחסר במרכז הענק

חי גאליס כתב בפייסבוק שלו: "למתחם המטורף שלנו בביג גלילות שייפתח בעוד כחצי שנה יש לנו הכל מהכל, כל מותגי האופנה הכי חזקים בארץ, תמהיל מסעדות תל אביבי מטורף, חסר לנו עסק של קעקועים, נשמח להעברה וחיבורים בפרטי עם מקעקע.ת שרוצה להתפתח ויכול.ה לעשות הצגה אצלנו בגלילות"
מערכת ice |  2
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
יש לכם עסק שמתאים? אחרי שנודע כ ביג פאשן פתח תקווה יוצא לדרך, בו המתחם שמשתרע על שטח כולל של כ-63 דונם ויכיל כ- 250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 למסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר חניונים ב-3 מפלסים, נמצא בשלבי הקמה והשלמת בנייתו צפויה לקראת 2028, המנכ"ל של ביג חי גאליס סיפר מה חסר בעוד מתחם שיוצא לדרך בקרוב ואיזה עסק אמור להשלים את התמהיל.
גאליס כתב בפייסבוק שלו: "למתחם המטורף שלנו בביג גלילות שייפתח בעוד כחצי שנה יש לנו הכל מהכל, כל מותגי האופנה הכי חזקים בארץ, תמהיל מסעדות תל אביבי מטורף, חסר לנו עסק של קעקועים, נשמח להעברה וחיבורים בפרטי עם מקעקע.ת שרוצה להתפתח ויכול.ה לעשות הצגה אצלנו בגלילות".
 
רק בשבוע שעבר סיפר על המתחם החדש: "כמה התרגשנו היום!!!! 16 שנים עברו מאז שרכשנו את המגרש שעליו אנחנו הולכים להקים את הפרויקט הכי גדול ומדהים בתולדות ביג, בפתח תקווה. אז היום הזמנו את כל השותפים שלנו משוק ההון, בנקאים, שוכרים ועוד לאירוע השקה ייחודי בבור המטורף של ה-60 דונם שחפרנו".
עוד כתב: "בקרוב מתחילים לבנות את המתחם הכי מדהים שיקום בישראל ויכיל את המתחם המסחרי הכי גדול בארץ עם 65 אלף מ"ר, בשילוב מאות אלפי מ"ר של מגדלי משרדים, מלון ואנו מרשים לעצמנו לחלום גם על שילוב בעתיד של דיור מוגן ודירות להשכרה. שיהיה לנו בהצלחה. הפתיחה ב-2028".
המתחם החדש ייבנה כמרחב עירוני  אורבני אשר יכלול מאות מותגים בתחומי האופנה, הפנאי, הבילוי והקולינריה, עשרות חנויות דגל של מותגי יוקרה בינלאומיים, אולמות קולנוע ומתחמי בילוי נוספים לילדים ובוגרים. כמו כן, ייבנו בנייני משרדים, בית מלון וחניונים תת קרקעיים. בהמשך מתכוונת החברה לנסות ולשלב במתחם גם דיור מוגן ודיור להשכרה. המתחם יהווה מוקד תעסוקה ומסחר מהחשובים במטרופולין גוש דן ובשלב הראשון בלבד של הקמתו יושקעו מעל ל – 2 מיליארד שקלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    BiG
    Miik 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסר לנו שתעופו לנו מהעניים שמאלן
    סגור
  • 1.
    מטומטם
    נירו 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר קעקועים ידביל
    סגור