רכילות עסקית

הקניון הגדול בפתח תקווה מתחדש: זו החנות שהוקמה

רשת Original's פותחת סניף דגל  בהשקעה של 1 מיליון ש"ח בעופר הקניון הגדול פתח תקוה. "אנו נמשיך להביא מותגים בינלאומיים ומקומיים מהשורה הראשונה ובכך לשמור על מעמדו של הקניון הגדול לפתח תקוה ולחזק כקניון מוביל"
מערכת ice |  4
החנות החדשה בקניון עופר (צילום יחצ)
רשת Original’s המשווקת נעלי נוחות ומותגי אופנה, פותחת השבוע  סניף דגל בעופר הקניון הגדול פתח תקוה, מקבוצת קניוני עופר. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש"ח, הוא משתרע על שטח של 80  מ"ר ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. 
לרגל פתיחת הסניף החדש משיקה הרשת את קולקציות אביב קיץ החדשות, עם מותגי האופנה הטרנדיים לעונה:  Ugg,Birkenstock ועוד, עם צוות מקצועי ומיומן המסייע ללקוחות במציאת הנעליים המתאימות ביותר לצרכנים. כמו כן   הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות.  
 
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול פתח תקוה: "ההכרה בעולם לנוחות בתחום האופנה הביאה מעצבים ומותגים בינלאומיים רבים ליצור  אופנת  נוחות, מגמה שהולכת ומתרחבת בעולם, לכן אנו שמחים וגאים בבחירת ORIGINAL'S לפתוח סניף בקניון הגדול עם מגוון של מותגים מקוריים, איכותיים ומובילים". לדבריה: "אנו נמשיך להביא מותגים בינלאומיים ומקומיים מהשורה הראשונה ובכך לשמור על מעמדו של הקניון הגדול לפתח תקוה ולחזק כקניון מוביל, מתחדש ומציע את חווית הקניה והבילוי האולטימטיבית".  עוד מסרה סימן טוב: "הסניף החדש משלב חווית קנייה עם מגוון רחב של פריטים לצד נגישות ומקצועיות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה לשקר
    בתיה 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוריג׳ינלס קיימת באבנת כמעט מיום הפתיחה. הם עברו לחנות אחרת. למה לשקר ?
    סגור
  • 3.
    ואל תשכחו לקחת משכנתא לפני שאתם נכנסים לחנות (ל"ת)
    טל בן 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    כבר היתה החנות הזאת
    אביב 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החנות הזאת היתה בקניון היא פשוט עברה שתי חניות קדימה לחנות קצת יותר גדולה היא לא חנות חדשה היא מאד וותיקה בקניון
    סגור
  • 1.
    מחירים מטורפים (ל"ת)
    אבי,, 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור