כסף וצרכנות

החנות שמוכרת פריטים שאנשים איבדו: רולקס, לואי ויטון וטבעות יהלום

איירפודס, שעוני רולקס, תיקי לואי ויטון: חברה שמוכרת פריטי מזוודות אבודים מושכת מעריצים ברחבי העולם. ?יש לנו מיליון לקוחות בשנה, מכל מדינה באמריקה ומ-40 מדינות"
מערכת ice |  6
שעון רולקס (צילום unsplash)
נחשים חיים, ראש איל רכוב, כרטיס ליל כל הקדושים חתום על ידי ריצ’רד ניקסון. אלה הם חלק קטן מהפריטים המרתקים ביותר שנמצאו בחנות "המזוודה האבודה" בשנת 2023, על פי דוח חדש.
החברה מציעה למכירה גם מוט קפיצה באורך 13 רגל, אביזרים מבעיתים מבית הסרט ”המסור”, וזוג נעלי ספורט של Nike Air Force 1 של לואי ויטון בשווי 12,000 דולר. הפריטים היקרים ביותר שנמצאו השנה,  הם טבעת יהלום (מוערכת ב-37,050 דולר), שעון Cartier Panthère (26,500 דולר) ותיק של Hermès Birkin 25 (23,500 דולר).
 
לחברה חוזים ארוכי טווח לרכישת פריטים מחברות תעופה, כמו גם מבתי מלון, רכבות וחברות השכרת רכב. הוא מעבד עשרות אלפי פריטים בשבוע; כשליש מוכרים, שליש נוסף נתרמים, והשאר ממוחזרים.
החברה הוקמה על ידי דויל אוונס ,בשנת 1970, לאחר שדויל קיבל טיפ שחברת אוטובוסים מקומית נאבקת במספר גדל והולך של תיקים שהותירו נוסעים. ″יש לנו מיליון לקוחות בשנה, מכל מדינה באמריקה ומ-40 מדינות. ש לנו לקוחות מהחוף המערבי, הם יטוסו כמה פעמים. יש זוג, אני זוכר, מבריטניה שטס פעם בשנה רק כדי לקנות”.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שעון ב-10 שקל מראה אותו שעה כמו השעון ב 100 אלף דולר
    עלי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דבר של יוקרה יביא לכם את הגנבים הביתה לכן עדיף להימנע ממנו.
    סגור
  • 4.
    צולל בנחלי הצפון
    כל שנבקש 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני צולל בנחלי הצפון כ 8 שנים.בכל צלילה אני מוצא דברים שאנשים איבדו. לפעמים דברים שאפשר להחזיר,כמו אייפון ,שעון חכם ולפעמים דברים שאי אפשר לזהות את הבעלים שלהם,כמו שעון שנראה יקר(אולי מזויף),טבעות,צמידים ועוד. חלק נתרם וחלק מחכה למי שיוכיח שאבד לו.
    סגור
  • 3.
    מה שם החנות
    ומה שם החנות? 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מעניין
    סגור
  • שופרסל
    שיפרסל 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שופרסל
    סגור
  • 2.
    שטויות מדובר בנוכלים
    אורח ושו"ת 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מדובר בנוכלים וגנבים שמנהלים חברות שילוח ובלדרות שבשיא החוצפה מרשים לעצמם להחרים מוצרים מאנשים שרכשו בסין כמו למשל העתקים ורפליקות ומותגים מזויפים והם גונבים זאת לעצמם ואת השאר מוציאים למכירות. כיצד השיטה פועלת ? שאתה רוצה את המוצר שרכשת הם טוענים בפניך שהמוצר שרכשת אינו תואם את מחיר הקבלה ואז הם מתרצים בכך שיש צורך לספק להם מסמכים וכו' על מנת להוכיח להם שהמותג שנרכש ב 100₪ באמת עלה 100₪ ולא אלפי שקלים, ובקיצור חתיכת טרטור ובירוקרטיה שלימה שעובדת בשיטת מצליח וכל זאת על מנת להוציא מהם את המוצר שנרכש ושהם רואים שאתה לא מוותר אז הם פתאום פחות נחמדים ומנסים להלך עליך אימה בכך שאסור לייבא מוצרים מזויפים ואז שאתה אומר להם שאתה לא מייבא שום דבר אלא זה לשימושך הפרטי בלבד אז הם שוב מנסים להלך עלייך אימה בכך שהם חייבים לדווח למס הכנסה ולמכס ולמשטרה וכל מיני שיטות מצליח בשביל שאנשים יפחדו ויוותרו להם ובכך הם מחרימים את כל זה בשבילם ובשביל מקורביהם ואת השאר מוכרים ומוציאים למכירה דרך חברות קש...
    סגור
  • 1.
    תכשיטים
    רוני 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עשו שיפוץ בביתי והמשפץ גילח לי תכשיטים.....
    סגור