כסף וצרכנות

התורם החדש לקמפיין של ביידן - בנו של אחד מעשירי העולם

בנו של המיליארדר היהודי-אמריקני לארי אליסון, מי שמזוהה עם תמיכתו במפלגה הרפובליקנית ונחשב למקורב לבנימין נתניהו, החליט לתרום דווקא למסע הבחירות של הנשיא המכהן ג'ו ביידן. סכום הכסף שהועבר לטובת הקמפיין עומד על לא פחות מ-929,600 דולר
מערכת ice | 
לארי אליסון (צילום אינסטגרם/ לארי אליסון,flickr/ Oracle Headquarters Redwood Shores)
בנו של המיליארדר היהודי-אמריקני ואחד מעשירי העולם לארי אליסון, אחד התורמים הגדולים ביותר של המפלגה הרפובליקנית בארה"ב, תרם קרוב למיליון דולר לקמפיין לבחירתו מחדש של הנשיא הדמוקרטי ג'ו ביידן. תרומתו של דיוויד אליסון בן ה-41 בסך 929,600 דולר ל-Biden Victory Fund, ניתנה בפברואר.
מדובר בתרומה הגדולה ביותר שלו אי פעם למועמד פוליטי כלשהו, לפי רישומי נציבות הבחירות הפדרלית בארה"ב. לפי דיווח CNBC, מי שהצליח לגייס את אליסון הבן למען הקמפיין של ביידן היה מפיק הסרטים היהודי-אמריקני ג'פרי קצנברג, מייסד אולפני דרימוורקס, שגם תיאם מפגש אישי בין השניים.
 
אליסון האב, המייסד השותף של אורקל הנחשב למקורב לבנימין נתניהו, לא תרם עד כה למפלגה הרפובליקנית בסבב הבחירות הנוכחי. זאת, לעומת יותר מ-31 מיליון דולר שתרם למועמדים וגופים רפובליקנים במערכת בחירות האמצע לקונגרס שנערכו ב-2022 – לפי נתוני חברת המחקר OpenSecrets, העוקבת אחרי תרומות לקמפיינים פוליטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה