כסף וצרכנות

שמיים פתוחים דרומה: ישראייר תמשיך להפעיל את הקו לאילת

לאחר ביקורת רבה נגד סגירת הקו האווירי שפוגע בחיבור של תושבי העיר לשירותים חיוניים, מודיעה הערב חברת ישראייר כי תמשיך להפעיל את הקו לאילת
שרון טל |  1
ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי (צילום עיריית אילת)
ישראייר תמשיך להפעיל את הקו האווירי לאילת שיאפשר לתושבים תחבורה לשירותים חיוניים. על פי הודעת החברה, במשרד התחבורה ובמשרד האוצר גיבשו את הנוסחה המתאימה להפעלת הנתיב האווירי לאילת ומתן מענה לתושבי העיר. 
מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת התייחס לסוגיה זו לאחרונה בטור ל"אייס" והזהיר: "ניתוק אילת מטיסות תעצור את תנועת הרופאים ותאלץ נסיעה בכביש 90 העמוס שגבה לא פעם חיי אדם. בעיר מדממת בה 50% מובטלים, אנו זקוקים לא רק לאמפתיה ממקבלי ההחלטות, אלא גם לסיוע גדול יותר. הפסקת הטיסות לעיר עלולה לעלות בחיי אדם". 
כמו כן, בתחילת שבוע שעבר התריע מנכל ישראייר אורי סירקיס כי במידה ולא יינתנו פתרונות ומתווה מתואם להיארכות המשבר תיאלץ החברה להפסיק פעילותה.
לאור ההודעה שהתקבלה הערב בה דווח על סיכום תקציב למתן רשת ביטחון שתאפשר את המשך הטיסות לאילת, תוסיף ישראייר, נוסף על הטיסות הקיימות היום, שתי טיסות יומיות המיועדות לתושבי אילת, טיסה בוקר שתצא מאילת בשעה 7:30 , וטיסה נוספת שתצא ב- 17:30 מנתב"ג לאילת. 
"ישראייר מודה לקברניטי משרד התחבורה והאוצר, ראש עיריית אילת, הנהלת בית החולים יוספטל ורשות התעופה האזרחית אשר פעלו על מנת שניתן יהיה להמשיך ולשמר את העורק בין אילת למרכז"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראייר אולי תחזירו כספי לקוחות שטיסתם בוטלה
    דני 07/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראייר ביטלה טיסות לחו"ל במרץ ועדיין לא החזירה את הכסף ללקוחות; בושה. מצפה מהממשלה להתעורר ולחייב אותם להחזיר במיידי.
    סגור