כסף וצרכנות

בשורה לטסים: כמה תעלה לכם בדיקת קורונה בנתב"ג?

חברת "אומגה", שפועלת בשיתוף עם בית החולים רמב"ם, נבחרה להקים את מעבדות הקורונה בנתב"ג תוך 45 ימים. מחיר בדיקה רגילה יעלה כ-45 שקלים. בדיקה מהירה, שתוצאותיה יתקבלו תוך 4 שעות, תעלה 135 שקלים
אילן שניג |  1
בדיקות קורונה בנתב"ג (צילום pixabey)
משרד התחבורה הודיע כי חברת "אומגה", שפועלת בשיתוף עם בית החולים רמב"ם, נבחרה להקים את מעבדות הקורונה בנמל התעופה בן גוריון החברה התחייבה בפני משרד התחבורה המעבדות בנתב"ג תוך 45 ימים בעלות של 44.88 ש״ח בלבד לבדיקה. תוצאות הבדיקה יתקבלו תוך 14 שעות. מחיר בדיקה מהירה, שתוצאותיה יתקבלו תוך 4 שעות, יעמוד על 134.64 שקל.
הנוסעים היוצאים לחו"ל יגיעו לצורך הבדיקה כ-72 שעות טרם הטיסה ללקיחת דגימה, ובהתאם להנחיות המתבקשות בכל מדינה ומדינה. נוסעים נכנסים לארץ יוכלו לבצע בנמל התעופה בן גוריון בדיקת קורונה במערך שבאולם הנכנסים, שתועבר למעבדת הקורונה. מתן תשובה תוך פרק זמן של עד 14 שעות גם לנוסעים הנכנסים לישראל יאפשר את קיצור משך הבידוד הנדרש כיום.
.
למכרז נרשמו למעלה מ-90 חברות ויותר מ-150 מתעניינים, ובסופו של דבר הגישו הצעות למכרז 7 קבוצות החברה הזוכה התחייבה להקים מערך ניהול ממוחשב ואינטרנטי להזמנת תור לביצוע הבדיקה, לניהול המערך ולהוצאת "דרכון רפואי" לנוסע בעברית ובאנגלית, ובכל שפה נוספת שתידרש.
המכרז להפעלת מערך הבדיקות הינו למשך שלוש שנים רצופות עם תקופת הארכה לשנתיים נוספות. לפי תנאי המכרז, אם יפחת הביקוש לבדיקות קורונה בשל מציאת חיסון או מכל סיבה אחרת, יהיו רשאים הצדדים להפסיק את ההתקשרות. המכרז כולל אופציה להרחבת מערך הבדיקות לנמל התעופה רמון ולכלל מעברי הנוסעים שבניהול רשות שדות התעופה.
שרת התחבורה מירי רגב אמרה כי: "הקמת מעבדות הקורונה לנתב"ג הינו נדבך קריטי בפתיחת השמיים. עמדנו על כך שמחיר הבדיקה לנוסע יהיה זול, נגיש וזמין, אני שמחה על כך שמחיר הבדיקה הינו מוזל באופן חסר תקדים. הנחיתי את גורמי רשות שדות התעופה לזרז ככל הניתן את הליכי הקמת המעבדה ובינתיים אנו מקבלים את הגיבוי ממערכת הבריאות. אני מברכת את אנשי רש״ת על פעילותם לביצוע המכרז במהירות לרווחת הנוסעים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדיקת קורונה
    היגר 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל נרשמים לבדיקה בנמל
    סגור