כסף וצרכנות

לראשונה בזק תפעל ביהודה ושומרון, יועז הנדל: "כולם זכאים לתשתית מתקדמת"

לאחר 36 שנה חברת בזק תקבל רישיון פעולה רשמי ביהודה ושומרון. זהו צעד נוסף של שר התקשורת, יועז הנדל, לשיפור תשתיות ההתקשרות בהתיישבות הישראלית
יהודה לוינגר | 
יועז הנדל (צילום ויקיפדיה, מסך כאן 11, unsplash)

ראש המנהל האזרחי, תת אלוף רסאן עליאן, חתם היום (שני) במעמד שר התקשורת, יועז הנדל, על הפעלת חברת בזק בתחומי יהודה ושומרון.

רשיון ההפעלה מסדיר למעשה את הפעילות של חברת בזק ביו"ש, לרבות קביעת התנאים והחובות אליהם כפופה מעתה החברה בעת פעילותה באזור, כמו גם מתן סמכויות פיקוח ואכיפה, ואישור רשמי לפריסת תשתיות במרחב.
הפעילות של בזק ביהודה ושומרון תהווה צעד משמעותי לשיפור פיתוח תשתיות התקשורת בהתיישבות הישראלית באזור לרווחת התושבים.
לפי משרד התקשורת, כבר עם כניסתו לתפקיד, הגיעו לשר הנדל פניות רבות מצד ראשי רשויות ביו״ש, על המתנה ממושכת מדי של תושביהם לנותני שירות בתחום התקשורת. לטענתם, מדובר בזמן המתנה ארוך משמעותית ממה שחווים במרכז הארץ או בנגב ובגליל.
במסגרת המאמצים לפעול לשיפור תשתיות התקשורת בכל הארץ ובייחוד הפריפריה, הנחה שר התקשורת את הדרג המקצועי למצוא פתרון לכך שחברת בזק פועלת באזור יהודה ושומרון ללא רישיון, ומשכך לא חלות עליה החובות החלות עליה באזורים שונים בארץ ואין בידי הרגולטור סמכויות הנחיה, פיקוח ואכיפה בעניינה.
כאמור, לאחר 36 בה פעלה ללא רישיון פעולה רשמי ביהודה ושומרון, חברת בזק תקבל רישיון פעולה רשמי באזור.
ראש המנהל האזרחי עליאן: ״זהו יום משמעותי עבור תושבי יהודה ושומרון, אשר יביא לשיפור באיכות השירות הניתן בתחום התקשורת באזור. חברת 'בזק' פעלה במשך עשרות שנים ללא רישיון רשמי, ומהיום החברה מחויבת לעמוד בתנאי שירות ופיתוח המיטבים עם התושב - ואני מברך על כך. ברצוני להודות במעמד זה לכל העוסקים במלאכה, וכולי תקווה כי בהמשך נוכל לבחון הקלות נוספות אשר יביאו להמשך מגמת השיפור בתשתיות התקשורת במרחב כולו״.
שר התקשורת יועז הנדל: ״יחד עם המנהל האזרחי, הבאנו היום להסדרת פעולות בזק עבור תושבי יהודה ושומרון. במסגרת ההליך המזורז של צמצום פערים אדירים במדינת ישראל בכל הקשור לתשתיות מתקדמות, תושבי יהודה ושומרון ייהנו גם הם מפירות ההליך הזה. כולם זכאים לתשתית מתקדמת שתאפשר עבודה מרחוק, לימודים מרחוק ורפואה מרחוק״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה