כסף וצרכנות

במקום 100 מיליון דולר: זה הסכום ששילם המיליארדר על האחוזה של מייקל ג'קסון

חוות הענק שהכילה גן חיות ופארק שעשועים פרטי, נמכרה לאחר 5 שנים בשוק למיליארדר רון ברקל בסכום של 22 מיליון דולר. במהלך השנים הועלו האשמות שג'קסון השתמש בחווה כדי להסתיר התעללות בילדים
יהודה לוינגר |  1
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
המיליארדר רונלד ברקל רכש בסוף השבוע האחרון את חוות נברלנד (Neverland), ביתו לשעבר של הזמר מייקל ג'קסון תמורת 22 מיליון דולר - פחות מחמישית מהסכום בו הוצעה החווה למכירה בשנת 2016.
ברקל, בן ה-69, מייסד חברת ההשקעות יוקאיפה רכש את החווה בקליפורניה שהייתה בבעלות ג'קסון. הזמר רכש את החווה בגודל 2,700 דונם בשנת 1988 תמורת 17 מיליון דולר וקרא לה "נברלנד" על שם ביתו של פיטר פן, הילד שלעולם לא גדל. הזמר השקיע 35 מיליון דולר כדי להפוך את החווה למתחם בידור ענק שכלל בית כפרי בגודל 13 אלף דונם, גן חיות, פארק שעשועים פרטי, רכבת ותיאטרון עם 50 מושבים ומבנים נוספים.
לאחר שצבר חובות, מכר ג'קסון את הנכס בשנת 2008, שהתגלגל לחברת השקעות שמכרה אותו לבסוף ב-100 מיליון דולר. זה גם הסכום שהוצע עבור החווה בשנת 2016, אך שנה לאחר מכן ירד הסכום ל-67 מיליון דולר.
כזכור, במהלך השנים התרבו חשדות נגד ג'קסון כי בחווה בוצעה התעללות כלפי קטינים, כמו גם בסרט שנה שעברה שהעלה מחדש את ההאשמות נגד הזמר ויצר סערה. על פי הניו-יורק טיימס, מקורבו של ג'קסון שביקר כמה פעמים בחווה ואף חיבר ספר עליו, סטייסי בראון, סיפר על החווה כי הייתה "מקום נהדר, אבל לפי רבים זה היה מקום בו נחשפו ילדים להתעללות, ואני לא חולק על כך". לדבריו: "המכירה של נברלנד היא יום עצוב עבור משפחת ג'קסון וזה מסמל את הסוף של מה שהייתה מורשת מדהימה כל כך".
על פי מגזין פורבס, זמר הפופ מייקל ג'קסון מוביל ברשימת האנשים שמרוויחים הכי הרבה לשנה גם אחרי מותם, וגרף בשנה האחרונה 48 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד האומנים הגדולים (ל"ת)
    רעיה 12/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור