כסף וצרכנות

הבנק הגדול בארה"ב: הביטקוין צפוי להגיע ל-146 אלף דולר

אנליסטים של התאגיד הבנקאי האמריקאי העריכו במחקר שהוצג ללקוחות כי מטבע הקריפטו צפוי לעלות פי ארבעה בטווח הארוך, עד ליעד אסטרונומי של 146 אלף דולר. הסיבה לכך: משקיעים מוסדיים מתחילים להכניס את הביטקוין לתיקי ההשקעות 
יהודה לוינגר | 
ביטקוין (צילום unsplash)
לאחר שחצה בסוף השבוע האחרון את רף ה-34 אלף דולר, אנליסטים בג'יי פי מורגן צ'ייס - התאגיד הבנקאי הענק, מעריכים השבוע כי המטבע הדיגיטלי עם פוטנציאל לרווחים משמעותיים לטווח הארוך, וכי ישנה אפשרות שמחירו יעלה עד ל-146 אלף דולר.
במחקר שהוצג ללקוחות הבנק, כתבו האנליסטים כי אמנם הם צופים לעלייה של הביטקוין עד ל-146 אלף דולר לטווח הארוך, אבל על כל פנים הוא לא יגיע לשם השנה.
כזכור, הביטקוין שבר את שיא ה-34 אלף דולר בסוף השבוע האחרון, אך לאחר מכן צנח ב-10% והתייצב לבסוף על שער שקרוב ל-32 אלף דולר. בסופו של דבר, הפריצה של המטבע הדיגיטלי בחודשים האחרונים של 2020 הביאה לגידול של פי 4 מערכו ההתחלתי באותה שנה.
להערכת האנליסטים בג'יי פי מורגן צ'ייס, הסיבה לכך נעוצה בביקוש העולה של משקיעים מוסדיים במטבע הדיגיטלי והכנסתו לתיקי ההשקעות שלהם. לעומת זאת, אנליסטים אחרים בארה"ב רואים את העלייה של הביטקוין מסיבות אחרות כמו עידוד להשקעות בביטקוין ואמון במטבע הדיגיטלי על ידי יועצים פיננסיים, ובראשם ריק אדלמן. בנוסף ניתן לקשר זאת להתחלה של השקעות של חברות ידועות בקרנות ביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה