כסף וצרכנות

טסלה נוחתת בישראל: אלו דגמים יהיה ניתן לרכוש כבר בקרוב?

משרד התחבורה אישר באופן רשמי ייבוא של רכבי ''טסלה'' לישראל. במסגרת היתר הייבוא, תוכל החברה לייבא ארצה שלושה דגמים. ענקית הרכבים החלה להתכונן להגעתה לישראל ותפרוס תחנות טעינה ברחבי הארץ
ארנולד נטייב | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pexels)
משרד התחבורה אישר היום (רביעי), באופן רשמי ייבוא של רכבי "טסלה" לישראל. משרד התחבורה העניק לחברה של המיליארדר אילון מאסק רשיון יבואן ישיר, המאפשר ייבוא לישראל של כלי רכב מדגמי "טסלה" באופן סדיר. זאת, לאחר שעמד בכל דרישות משרד התחבורה, בהן הקמת מרכז שירות עם ציוד, מכשור והכשרת כוח אדם לתחזוקת כלי הרכב. 
במסגרת היתר הייבוא של טסלה, תוכל החברה לייבא ארצה שלושה דגמים של כלי רכב: מודל 3, מודל S ומודל X. דגמים אלה אושרו ליבוא על ידי אגף הרכב, בהתאם למילוי הדרישות המחייבות, ובהתבסס על התקינה האירופאית. 
כזכור, אתמול פרסמנו ב-Ice כי ענקית הרכבים כבר החלה לפרוס תחנות טעינה ברחבי הארץ.  התחנות הראשונות בישראל יוקמו כבר ברבעון הראשון של 2021, כאשר הערים הראשונות הן תל אביב וחיפה. ברבעון השני, טסלה תגיע גם לדרום הארץ כאשר ייפתחו תחנות בבאר שבע ובאילת.
שרת התחבורה מירי רגב ציינה כי מהלך זה הינו חלק מרפורמה מקיפה שמקדם משרד התחבורה בענף הרכב, במטרה להרחיב את הייבוא של כלי רכב לישראל ולהגביר את התחרותיות בענף. במסגרת הרפורמה, פועל מינהל תנועה במשרד התחבורה להסרת חסמים רגולטורים ביבוא כלי רכב, הרחבת היצע כלי הרכב בישראל והגברת התחרות בשוק הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה