השוק

לא מחכים? טסלה תפרוס תחנות טעינה בישראל

בטסלה מעלים הילוך בעקבות רישיון הייבוא שצפויים לקבל ממשרד התחבורה וכבר פרסמו על הקמת עמדות טעינה בחלקים נבחרים בארץ. מהמפה עולה כי התחנות הראשונות יוקמו במרכז הארץ ובהמשך גם בדרום
ארנולד נטייב | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה, pexels)
בטסלה מעלים הילוך בעקבות רישיון הייבוא שצפויים לקבל ממשרד התחבורה וכבר פרסמו על הקמת עמדות טעינה בחלקים נבחרים בארץ. מהמפה באתר של טסלה ניתן לראות כי התחנות הראשונות בישראל יוקמו כבר ברבעון הראשון של 2021, כאשר הערים הראשונות הן תל אביב וחיפה. ברבעון השני, טסלה תגיע גם לדרום הארץ כאשר ייפתחו תחנות בבאר שבע ובאילת.

צילום מסך מהאתר של טסלה
כזכור, אתמול משרד התחבורה אישר כי חברת טסלה של אילון מאסק צפויה לקבל רישיון ייבוא רשמי של ממשרד התחבורה כבר בשנת 2021. משמעות קבלת הרישיון הינה הבאתם של כלי הרכב החשמליים של החברה ללא הגבלת כמות ולייבא ולשווק באופן ישיר את הרכבים לישראל ללא מתווך. עד כה הרישיון של טסלה היה מוגבל לכמות רכבים מצומצמת למטרות הדגמה.
מניות החברה ממשיכות לנסוק למרות משבר הקורונה, ולמרות שאנליסטים בעולם עדיין חלוקים לגבי השקעה בטסלה - על פי בדיקה של בלומברג, מי שהחליט לקחת הימור בכל הקשור למניית טסלה, שהפכה לסנסציה של שנת 2020 ולמנייה הרווחית ביותר, הצליח להפוך לאדם עשיר מאוד בהשקעה מינמלית. למעשה, מי שרכש במהלך 2010 מניות טסלה בסך כולל של 5,800 דולר בלבד ולא התפתה למכור – מחזיק כיום בסכום של מיליון דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה