כסף וצרכנות

הביטקוין כמעט חצה את רף ה-38 אלף דולר, דווקא בזמן הכאוס בוושינגטון

כמה צריך המטבע הדיגיטלי לעלות כדי שיתחילו להאמין בו? מסתבר שלמרות שכבר חצה את רף ה-38 אלף דולר עדיין כלכלנים בכירים מתארים אותו כבועה שעתידה להתנפץ. בינתיים שוק מטבעות הקריפטו חצה את רף הטריליון דולר
יהודה לוינגר | 
ביטקוין (צילום pixabay)
אחרי שכבר התרגלנו לשבירת השיאים של מטבע הקריפטו, הבוקר (חמישי) פרץ הביטקוין את רף ה-37 אלף דולר, דווקא כאשר המצב בארה"ב לא ברור, והגיע לשער של 37,732 - מרחק נגיעה ממה שנראה היה עד הסופ"ש האחרון כרף רחוק.
כזכור, אתמול הביטקוין הגיע להישג מרשים כאשר חצה את רף ה-36 אלף דולר ונסחר בשער של 36,361 דולר - עליה של 10% ביממה. לאחר מכן התייצב המטבע הדיגיטלי על שער של 34 אלף דולר, ובשעות אלו הוא נסחר בשער מעל 37 אלף דולר.
על פי אתר בלומברג, בעקבות חציית המטבע את רף ה-37 אלף דולר, שווי השוק הכולל של מטבעות הקריפטו חוצה את רף הטריליון דולר לראשונה. על רקע ירידת שער הדולר, הביטקוין ממשיך לתפוס תאוצה עם עלייה של 350% אל מול הדולר.
אנליסטים של ג'יי פי מורגן סבורים כי עליית הביטקוין מגיעה לאור הביקוש שנוצר למטבע על ידי משקיעים מוסדיים. אחד מהם, המיליארדר פול טיודור ג'ונס שהחל בקניית הביטקוין לתיק ההשקעות שלו. אך יש לציין, שלמרות העלייה המרשימה של המטבע, כלכלנים רבים בעולם עדיין אינם מאמינים במטבע הדיגיטלי. אחד מהם, דיוויד רוזנברג, כלכלן ואסטרטג עדיין מכנה את המטבע הדיגיטלי כ-"בועה. לדבריו, בראיון לרשת CNBC כי התהליכים האחרונים שעוברים על הביטקוין בפרק זמן כל כך קצר הם "לא נורמלים", כלשונו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה