השוק

הביטקוין עם עוד הישג מטורף: חצה את רף ה-36 אלף דולר

עלייה של 10% ביממה, ו-400% מאז חודש מרץ, המטבע הדיגיטלי ממשיך לשבור שיאים וחצה בשעות הבוקר את רף ה-36 אלף דולר. הזינוק מגיע לאחר הערכת הבנק הגדול באמריקה כי הביטקוין צפוי לעלות פי ארבעה מערכו בטווח הרחוק
יהודה לוינגר | 
ביטקוין (צילום freepik)
מטבע הקריפטו ממשיך גם בשנת 2021 להמשיך את שבירת השיאים, והבוקר (רביעי) הגיע הביטקוין לעוד הישג מטורף כאשר חצה את רף ה-36 אלף דולר ונסחר בשער של 36,361 דולר - עלייה של 10% תוך יממה.
לאחר מכן הביטקוין החל לרדת עד לשער של 33,830 דולר, והתייצב לבסוף מעל ה-34 אלף דולר - במה שהיום נראה עבורו כשער יציב, והיה שיא שנשבר רק בסוף השבוע האחרון. עם שבירת השיא - הביטקוין קפץ במעל 400% מאז חודש מרץ 2020.
הזינוק המפתיע של הביטקוין מגיע לאחר שהבנק הגדול בארה"ב הוציא הערכה כי המטבע הדיגיטלי צפוי לעלות לפי ארבעה מערכו בטווח הרחוק עד כדי סכום שנראה היום אסטרונומי: שער של 146 אלף דולר.
אנליסטים בג'יי פי מורגן צ'ייס הציגו מחקר ללקוחות הבנק בו הם מציגים הבעת אמון במטבע הקריפטו, אם כי עם סייג: הוא יעלה בטווח הארוך אבל לא בשנה הנוכחית. להערכת האנליסטים בג'יי פי מורגן צ'ייס, הסיבה לכך נעוצה בביקוש העולה של משקיעים מוסדיים במטבע הדיגיטלי והכנסתו לתיקי ההשקעות שלהם.
לעומת זאת, אנליסטים אחרים בארה"ב רואים את העלייה של הביטקוין מסיבות אחרות כמו עידוד להשקעות בביטקוין ואמון במטבע הדיגיטלי על ידי יועצים פיננסיים, ובראשם ריק אדלמן. בנוסף ניתן לקשר זאת להתחלה של השקעות של חברות ידועות בקרנות ביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה