כסף וצרכנות

שר האוצר תוקף: "המערכת המשפטית מונעת את התכנית הכלכלית"

ישראל כ"ץ תוקף את המערכת המשפטית שמעכבת את התכנית הכלכלית בגלל הבחירות, וממשיך בביקורת נגד היועץ המשפטי של המשרד אסי מסינג: "אסר על פקידי המשרד לפעול איתי"
יהודה לוינגר |  1
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
שר האוצר ישראל כ"ץ, ממשיך הבוקר (חמישי) את הקו התקיף נגד המערכת המשפטית, החל מהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט ועד היועץ המשפטי של האוצר אסי מסינג בקרב על "תכנית המענקים" של האוצר למשבר הקורונה.
דבריו של כ"ץ מגיעים לאחר שרק אתמול שלח אליו מנדלבליט מכתב בו הוא מגבה את מסינג ודוחה את הטענות כי הוא מנסה לסכל את המדיניות של כ"ץ: "לנוכח הדברים הקשים שנאמרו בכלי התקשורת, ראיתי לנכון לחזור ולהדגיש כי יש בי אמון מלא בעורך הדין מסינג, שממלא את תפקידו נאמנה וכי הוא זוכה לגיבוי מלא מצידי", כתב היועמ"ש.
בריאיון בגלי צה"ל הבוקר, תקף שר האוצר את המערכת המשפטית שמעכבת את התכנית כדי לבחון את הקשרה למערכת הבחירות: "מונעת ממני לספק תשובות לגבי התוכנית הכלכלית. יש לי תקציב, הכנתי דברים, אי אפשר להגיד לי לחכות אחרי הבחירות", אמר כ"ץ. על מסינג, הוסיף שר האוצר כי "אסר על פקידי המשרד לפעול איתי כדי לצקת תוכן ופרטים בעקרונות שראש הממשלה ואני הכרזנו עליהם בתוכנית הכלכלית, נאלצתי לעשות את זה במחתרתיות".
גם לאחר אישורה של המערכת המשפטית, עדיין תעמוד בפני כ"ץ משוכת כחול-לבן שכבר הבהירו כי לא יצביעו בעד התכנית: "גנץ נכנס לנעליים של ניסנקורן בתור הבולם הלאומי, אני מקווה שהוא לא יסיים כמוהו". על סעיפים בתכנית שיש בהם התנגדות, אמר שר האומר: "מענק לאזרחים עד עשירון שביעי הוא נחוץ, אבל אני מוכן להידבר עליו על מנת שגנץ יוריד את הווטו שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכשלת! עם מי לא רבת? לך הביתה, חצוף
    עדי תדהר 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שר האוצר הכושל בתולדות המדינה. מאשים את כולם חוץ מאשר את עצמו. אין בושה.
    סגור