כסף וצרכנות

הביטקוין ממשיך לנפץ שיאים, נושק ל-65 אלף דולר

מטבע הקריפטו ממשיך לטפס בערכו והגיע לשיא חדש של 64,400 דולר, עם ערך שוק של 1.2 טריליון דולר. גם האת'ריום נהנה מעלייה חדה בדרך לשער של 2,361 דולר
כפיר אדר | 
ביטקוין (צילום pixabay)
הביטקוין לא עוצר ושיא חדש נשבר בערכו. הבוקר (רביעי) שוויו של מטבע קריפטו אחד שכזה שווה כ-64,400 דולר, הכי גבוה עד כה. שווי השוק של המטבע גם כן טיפס לרמה של 1.2 טריליון דולר.
מדובר בעלייה של 5.5% אחוז לעומת אמש, גם אז הוא כבר שבר את שיא הערך שלו, זאת כאשר רק לפני כמה ימים בודדים ערכו היה פחות מ-60 אלף דולר ליחידה ובכלל, בחודשים האחרונים השלים עלייה של אלפי אחוזים.
אם פונים לקהל הישראלי, הרי שמטבע אחד בלבד שווה 212,803.99 שקל בסך הכל. ב-14 באפריל 2020, בדיוק לפני שנה, שוויו עמד על 24,644 דולר ששווים פחות מ-80 אלף שקל.
מטבע האת'ריום רשם גם הוא זינוק חד בערכו, כאשר טיפס ל-2,361.12 דולר ליחידה בזכות עלייה של 8.93% בערכו. שווי השוק של המטבע הדיגיטלי השני בחשיבותו עלה ל-272.61 מיליארד דולר בסך הכל.
שגיא בקשי מנכ"ל חברת הפינטק CoinMama, מדגיש: "לא מפתיע שלקראת הנפקת קוינבייס - הביטקוין ממשיך לדהור קדימה ולשבור שיאים בזה אחר זה. קויינבייס היא ללא ספק הנפקת השנה בתעשיית הקריפטו. החברה, שפועלת מהסיליקון ואלי ומגובה על ידי טובי המשקיעים והקרנות החזקות ביותר, מציגה נתונים פיננסיים מרשימים מאוד ביחס לגילה הצעיר, ומסמנת את הציפיות הגבוהות והאמונה בשוק הקריפטו המתפתח. שווי השוק של גולדמן זקס לצורך השוואה הוא $113B, בנק שהוקם ב 1869 ומחזיק בכ-$2T. שווי השוק של קויינבייס מוערך בין $80B-$100 -B והחברה מחזיקה כיום נכסים בשווי של $220B. אין ספק שעבור המשקיע הפשוט זו בשורה משמחת. אנחנו בתחילתה של מהפיכה טכנולוגית נוספת - המעבר לכסף דיגיטלי מבוזר. אם בעבר הסתכלו על הביטקוין בהססנות כיום הוא בדרך להפוך לקונצנזוס".
שי דתיקה מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "המודעות לעולם הבלוקצ'יין, מביאה לשיאים חדשים בשערי המטבעות הקריפטוגרפיים, שמזינה חזרה את העניין סביב עולם הבלוקצ'יין, לרבדים שונים באוכלוסייה הפרטית והמוסדית. ההנפקה של COINBASE, מבלי קשר למחיר ולשווי, מסמנת יותר מכל את אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין על ידי רגולטורים מובילים בעולם (כגון: רשות ניירות הערך האמריקאית SEC ) דבר שיפתח את הסכר עבור מוסדיים וקרנות חסכון להיכנס ולהשקיע בשוק באופן בטוח ומוסדר. אני מאמין כי שנת 2021 תסתמן כשנה היסטורית בעולם הקריפטו. ומה צופן העתיד? שוויו של סך נכסי הקריפטו בשווי הנכסים בעולם יעלה באופן חד, וחלקו של הביטוקויין בסך נכסי הקריפטו, יירד.  גם גדולי המאמינים לא צפו זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה