השוק

הביטקוין זינק ושבר את השיא, שוק הקריפטו בוער

המטבע הדיגיטלי חוצה את רף ה-62 אלף דולר לראשונה ומתקרב בצעדי ענק לעבר ה-63 אלף דולר, האת'ריום גם שובר שיא, ושווי השוק של מטבעות הקריפטו בעולם חוצה את רף ה-2 טריליון דולר 
יהודה לוינגר | 
ביטקוין בעליה (צילום freepik edit ice)
המטבע הדיגיטלי דשדש בימים האחרונים וכמעט נגע בשיא שלו מאמצע חודש מרץ, אבל היום (שלישי) מטבע הקריפטו מזנק ומראה שאף פעם זה לא נכון להספיד אותו מוקדם מדי.
במהלך שעות הבוקר הביטקוין חצה את רף ה-62 אלף דולר, ועלה בכמה אלפי דולרים לשער של 62,832, כאשר השיא הקודם שלו בתאריך ה-13.3 עמד על 61,243 דולר. בשעות אלה נסחר המטבע הדיגיטלי הגדול בעולם סביב ה-62,400 דולר.
הביטקוין מושך אליו גבוה את שוק מטבעות הקריפטו. שוויו של שוק הביטקוין חצה שבוע שעבר שוב את רף ה-1 טריליון דולר, ועומד על 1.1 טריליון דולר. שוק מטבעות הקריפטו בכלל שבר גם הוא את השיא ועומד על למעלה מ-2 טריליון דולר.
בינתיים גם המטבע הדיגיטלי השני בגודלו, האת'ריום, מזנק הבוקר ונסחר בשער של 2,216 דולר. השיא הקודם שלו עמד על 2,151 דולר שבוע שעבר, ושווי שוק האת'ריום עמד על רבע טריליון - שווי שיעלה בקרוב.

למרות חוסר היציבות של המטבע, על פי סקר שערכה חברת Voyager Digital Ltd בסוף פברואר בקרב משקיעים בנכסים דיגיטליים, כ-80% מהמשקיעים אמרו כי יוסיפו במהלך חודש מרץ עוד מטבעות לתיק ההשקעות שלהם, וכי לדעתם המטבע ינוע בין 51-60 אלף דולר עד סוף החודש - תחזית שהתבררה כמדוייקת.
המשמעות היא שרוב המשקיעים במוסדיים והקמעונאיים עדיין מאמינים ביכולת של הביטקוין לפרוץ קדימה: ורק 21.5% מהנשאלים השיבו כי הביטקוין עדיין יכול להיחשב כבועה שעתידה להתנפץ.
עוד עולה מהסקר כי המשקיעים בנכסים דיגיטליים אינם נאיביים והם יודעים שהביטקוין יתרסק בשנית. 6% מהנשאלים אף אמרו כי המטבע יירד בין 65-90% משערו. אבל עדיין, ברובם המוחלט, תשעה מתוך עשרה נשאלים מאמינים שהביטקוין בדרך למעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה