כסף וצרכנות

האת'ריום מתפוצץ לשיא: כמה הרוויח מי שהשקיע בשנה האחרונה?

המטבע הקריפטוגרפי השני בחוזקו בשוק הקריפטו שבר ביום שישי לשער של 4,461 דולר. הסיבה לכך היא השדרוג האחרון של רשת האת'ריום והפיכתה לחסכונית יותר ומוזילה את עמלות המטבע. כמה הרוויח מי שהשקיע במטבע בשנה האחרונה?
מערכת ice | 
אתריום (צילום Pixabay)
מחיר האת'ריום זינק היום (ראשון) שוב מעל 4,400 דולר. לאחר שביום שישי שבר את השיא. הנכס הדיגיטלי עלה ל-4,461 דולר, ושבר את השיא הקודם של 4,379.62 דולר במאי האחרון.
המטבע פועל בבסיס רשת את'ריום שקיבלה השבוע דחיפה נוספת לאחר שדרוג מוצלח שנעשה ביום רביעי האחרון, ה-Altair שנועד להפוך אותה למהירה יותר וחסכונית יותר באנרגיה וזו ככל הנראה הסיבה להתפוצצות של המטבע לשיא החדש. 
כזכור, שדרוג EIP 1559 של Ethereum יושם באוגוסט - וזה מנמיך חלק מהעמלות המשולמות לכורים, ומפחית את ההנפקה נטו כפונקציה של השימוש ברשת הסבירו האנליסטים בארצות הברית שגם ראו קשר לעלייה של מטבע השיבה. אם השיבה מייצר הרבה עניין, זה מגביר את העומס ברשת ותורם ל"שריפת" את'ריום. זה מאט את הצמיחה נטו במחזור של האת'ריום. אספקה הדוקה יותר של המטבע בשילוב עם שימוש גבוה ברשת האת'ריום העלו את המחיר של  המטבע.
אם קניתם את'ריום לפני שנה, נהניתם מעליות חזקות מאוד במהלך 12 החודשים האחרונים. רכישת מטבעות על סך 1,000 דולר ב-29 באוקטובר 2020 - במחיר של 382.82 דולר, לפי בורסת הקריפטו Coinbase - הייתה משיגה לך 2.61 מטבעות. בשיא של יום שישי, המטבעות הללו יהיו שווים 11,645.71 דולר, המייצגים עלייה של יותר מ-1,000%. התשואה הזו טובה יותר מפי שלושה מביטקוין, שבו רכישה של 1,000 דולר לפני שנה הייתה שווה כיום כ-4,476 דולר.
כשזה מגיע לקריפטו, זכרו שביצועי העבר אינם ערובה לתשואות עתידיות. מומחים אומרים שלא כדאי לשים יותר כסף במטבעות קריפטוגרפיים ממה שנוח לכם להפסיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה