כסף וצרכנות

הנדל"ן יקר מדי? בקרוב תוכלו לגור בים

חברת סטוריליינז הודיעה כי היא תשיק בעוד שנתיים יאכטת ענק שתכיל בתוכה למעלה מ-550 בתי מגורים. למי זה מתאים? וכמה זה עולה? כל הפרטים
מערכת ice |  1
ספינת Storylines (צילום Storylines.com)
חברת סטוריליינז (Storylines) הודיעה השבוע כי היא תשיק ב-2023 יאכטת ענק שהיא בונה בימים אלה שתכיל בתוכה בתי מגורים. מה שמיוחד בזה, שלא מדובר רק בשיט רגיל לצורכי חופשה, אלא יאכטה קהילתית שתאפשר למי שרוצה לחיות בים.
לפי הדיווח של כלי התקשורת הסיני-אמריקאי, NTD, היאכטה נבנית בימים אלה ובאורך של יותר מ-225 מטר תכיל כ-550  בתי מגורים. היאכטה תתמקם בשש יבשות. כמו כן, הספינה מכילה 20 מסעדות וברים, מרינה, שלוש בריכות, מרפסת שמש, איזור אימונים לחיות מחמד וספרייה שמכילה למעלה מ-10 אלף ספרים.
 
וכמה תשלמו על התענוג? על פי הדיווח, דירות סטודיו פנימיות עולות בממוצע כמיליון דולר, העלות של סוויטות פנטהאוז, בגודל של 185 מ"ר עם גישה לסיפון פרטי, יכולות להגיע למחירים מטורפים של 8 מיליון דולר.
לפי NTD, יאכטות קהילתיות ובתים צפים אחרים צוברים תאוצה, בייחוד בקרב אנשים שלא מוצאים את עצמם בנוף העירוני ויש להם את התקציבים ואת האמצעים למצוא אלטרנטיבה כזו ולחיות לאורך כל החיים שלהם בלב הים.
לצפייה בדיווח של NTD:
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלא צף. (ל"ת)
    סוג של 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור