כסף וצרכנות

חנן בן-ארי מוותר על החגיגות: זו בשורת ענק לחיילים

אחרי סאגת המחירים המופקעים שהעמידו אומני ישראל לפתחם של הרשויות המקומיות להופעות יום העצמאות, חנן בן ארי יוצא מהמשחק ומציג בשורה לחיילי צה"ל
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום ניר סטולו)
ברקע המאבקים של הרשויות המקומיות בתעריפי העתק של האומנים הישראלים להופעות יום העצמאות, חנן בן ארי יוצא בצעד מפתיע, ומוותר לחלוטין על ההשתתפות בחגיגת הסכומים. 
נזכיר כי בינואר החלה סאגה תקשורתית סביב מחירי העתק שאומנים מובילים מרשים לעצמם לגבות מהרשויות המקומיות ביום העצמאות. הדיווח הראשון היה של ערן סויסה בישראל היום, שבו דווח כי עיריית פתח תקווה תשלם לזמר סכום עתק של 300 אלף שקלים עבור הופעה של 45 דקות ביום העצמאות ה-74 של המדינה. עדן חסון שני וגובה סכום של כ-200 אלף שקל.
לפי פרסום של רן בוקר, כתב התרבות של Ynet, איתי לוי ונציגיו הציעו הופעה של פחות משעה בסכום שנע בין 180 ל-200 אלף שקל, ההצעות הופנו בעיקר לרשויות מקומיות באזור הצפון ובימים אלו מתנהל משא ומתן בין איתי לוי לעיריית קריית ביאליק. מטעמו של איתי לוי נמסר: "המחירים של איתי לוי לא השתנו בשלוש השנים האחרונות".
לאור זאת ראשי ערים מרכזיות החלו לצאת בהצהרות לגבי הסכומים שיהיו מוכנים לשלם השנה על הופעות. בעיריית ראשון-לציון החליטו להגביל את הסכום ל-80 אלף שקל לאמן, וכך גם אצל שכנתה נס-ציונה. בעיריית אשדוד הגבילו את הסכום ל-70 אלף שקל, בבאר שבע ל-100 אלף שקל ובירוחם עד 120 אלף שקל. לאחר מכן גם עיריית תל אביב הודיעה כי תשלם עד עשרות אלפי שקלים בלבד להופעה של אמן.
 

בתוך כך, חנן בן ארי, שאם היה רוצה יכול היה לקבל סכומים יפים על הופעה בום חגה של ישראל בוחר לצאת מהמירוץ היקר הזה ומכריז על הופעה מוזלת לטובת חיילי ישראל, תמורת 50 שקלים לכרטיס.
 
בן ארי כתב בעמוד האיסנטגרם שלו, "יום העצמאות מתקרב, וחשבתי לעצמי שמי שהכי מגיע להם לחגוג ביום הזה, אלו החיילות והחיילים שלנו. אז בחרתי להמשיך את מה שעשינו בשנה שעברה ולחגוג בגדול את ערב העצמאות עם חיילי וחיילות צה"ל - במסיבה אל תוך הלילה בהאנגר 11". וכל זה בזמן שהוא ממלא את היכלי ההופעות הגדולים בישראל בלי בעיה, במחיר של מאות שקלים לכרטיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה