תרבות ופנאי

עומר אדם יותר יקר מג'סטין ביבר? כך עולה קפוצ'ון שלו

רגע לפני שהוא יצא לסיבוב הופעות בארצות הברית, הזמר הוציא למכירה את מוצרי המרצ'נדייז שלו, כאשר מחיר קפוצ'ון גבוה יותר מזה של ג'סטין ביבר. העוקבים זעמו: "מי אתה בכלל?"
מערכת ice |  3
עומר אדם (צילום צילום מסך יוטיוב)
רגע לפני שהוא יוצא לסיבוב הופעות בארצות הברית, עומר אדם הצליח לעצבן את מאות אלפי העוקבים שלו ברשתות החברתיות. אדם, שיצא למסע הופעות שיתחיל במיאמי, ימשיך לניו יורק ומשם ללוס אנג'לס, פרסם את מוצרי המרצ'נדייז אותם יתחיל למכור, במחירים שהצליחו להרתיח את העוקבים. 
"נשמה, מי אתה בכלל?" נכתב על עומר אדם, שמפרסם את המחירים של המוצרים שלו באירו ולא בשקל, שכן באתר הרשמי שלו, שם הוא מפרסם את המוצרים, הוצעו למכירה קפוצ'ון ב-70 אירו, חולצת טי שרט ב-40 אירו וכובע ב-30. "הבן אדם עד כדי כך מנותק שהוא מפרסם באירו", "חתיכת חוצפן", "נראה לכם שמישהו יקנה את זה בארה"ב? יש שם כמוהו בשפע" היו רק חלק מהתגובות הזועמות. 
 
מנגד, היו גם תגובות שצידדו באדם וטענו כי "מה זה משנה המחיר? מי שירצה יקנה". רק לשם השוואה, מחיר הקפוצ'ון, שעומד כאמור על 70 אירו, גבוה בחמישה אירו ממחיר לקפוצ'ון של מותג המרצ'נדייז של של ג'סטין ביבר, שעלותו 65 אירו. חולצת טי שרט של הזמר האמריקאי עולה 29 אירו בעוד שכובע 28, מחירים נמוכים משמעותית מאלו של אדם. 
כוכבים נוספים שמוכרים מוצרי מרצ'נדייז עושים זאת גם כן במחיר זול יותר, שכן מיילי סיירוס מוכרת את הקפוצ'ון של המותג שלה ב-54 אירו, בעוד שדה וויקנד, טאלנט "קצת" יותר מוכר מעומר אדם, גובה 74 אירו על קפוצ'ון ו-34 אירו על טי שרט. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האם זה ישנה את מזלו של מי שילבש
    עי 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הקפוצון או החולצה...נייח
    סגור
  • 2.
    עומר אדם ואייל גולן , פרצופה של המדינה (ל"ת)
    ראש 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה עומר אדם גמר??
    חנניה 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אפשר לדעת מתי הפעם האחרונה ששיר של עומר אדם נהיה להיט??, עד דובאי הוא הגיע להקליט, מישהו זוכר את ה"להיטים" שהוא הקליט שם, עומר, יש לך מושג למה זה נגמר לך??,
    סגור