כסף וצרכנות

דיסני מקפיצה בחדות את מחירי הסטרימינג

חודש בלבד לאחר ההשקה בישראל, דיסני מעלה את מחירי שירות הסרטימינג שלה לשידורי ספורט בשיעור חד של 43%
יאיר מור |  3
דיסני פלוס (צילום vecteezy)
לקוחות שירות הזרמת הווידאו של דיסני צפויים לקבל בימים הקרובים הודעה לפיה מחירו עומד לעלות עוד חודש ושבוע – החל מה-23 באוגוסט – בלא פחות מ-43%, כך דיווח בסוף השבוע מגזין הבידור וראייטי.
החדשות הטובות, כרגע, עבור ישראלים הם שמדובר בשירות הסטרימינג לשידורי ספורט ESPN+, ולא בדיסני+, שהושק בישראל לפני חודש בדיוק במחיר הגבוה בעולם. מחיר השירות יזנק מ-7 ל-10 דולר לחודש, או מ-70 ל-100 דולר בתשלום מראש לשנה. זאת, פחות משנה לאחר שהמחיר עלה מ-6 דולר בחודש או 60 בשנה ל-7 ו-70, בהתאמה.
המגזין הדגיש כי נכון לרגע זה, החברה מעלה את מחיר השירות הממוקד בשידורי ספורט בלבד, ואינה מתכוונת להעלות את מחיר "חבילת סידני", הכוללת את דיסני+, הולו ו-ESPN+ יחד. עם זאת, הדגש המאוד חשוב הוא על המלים "נכון לרגע זה".
 
הסיבה לזינוק המשמעותי כל כך – הרבה מעבר לשיעור האינפלציה האיום של מעל 9% בארה"ב – היא שהתחרות על שידורי ספורט קשה במיוחד, מה שגורם לחברות לשלם עליהם סכומי עתק, כפי שעשתה לאחרונה אפל. בנוסף, לפי דיווחים בארה"ב אין כיום שירות שמציע כמות דומה של שידורי ספורט לזו שמציע ESPN+, ולמרות זאת הוא עדיין הזול ביותר בתחום, גם לאחר הזינוק במחיר.
כל זה מסתדר היטב עם הצהרה של מנכ"ל דיסני, בוב צ'אפק, בשיחת המשקיעים לדיון על דו"ח החברה לרבעון הראשון. "ככל שאנו מגדילים את ההשקעה בתכנים, אנו מאמינים שזה הולך לאפשר לנו להתאים את המחיר", אמר אז צ'אפק – או, במלים אחרות, ככל שכמות התכנים עולה, המחיר יעלה, בלי קשר לאינפלציה. ההצהרה הזו לא כוונה רק ל-ESPN+, ולכן נראה שמדובר רק בעניין של זמן לפני שגם מחירו של דיסני+ יעלה.
נציין, כרגיל, כי אפילו המחיר הגבוה להחריד של דיסני+ בישראל עדיין נמוך מזה שמציעה נטפליקס – אך היא הודיעה בשבוע שעבר על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט במסגרתו תציע הראשונה מנוי במחיר מוזל שבו תהיה האחרונה אחראית לשתול פרסומות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שירות נוראי בארץ במחיר מופקע
    איש 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביאו את האח החורג ההודי של דיסני ודורשים שנשלם יותר מהמערב שמקבלים את דיסני האמיתי
    סגור
  • 2.
    כפר תבור
    אורי 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם שהשרות שלהם יעבוד כמו שצריך אי אפשר לראות סרט בלי שהסטרים יפסיק והסרט עוצר כל כמה דקות
    סגור
  • 1.
    איזה קליקבייט גרוע!
    חרטה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני מבקש מגוגל שלא יראה לי כתבות מהאתר הזה יותר. לא מגיע להם קוראים.
    סגור