טלוויזיה

נטפליקס הודיעה: זו חברת הענק שתסייע לנו לצאת מהמשבר

ענקית הסטרימינג הודיעה רשמית על שיתוף פעולה היסטורי עם מיקרוסופט, במסגרתו ענקית הטכנולוגיה והמחשבים תסייע לה בהליך שינוי המודל הכלכלי שיתבסס מעתה על פרסומות שיגיע דרך מפרסמי מיקרוסופטו. כל הפרטים על המהלך בפנים
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום vecteezy)
בחודש אפריל האחרון הודיעה נטפליקס על שינוי המודל הכלכלי שלה, כשהיא צפויה להוזיל משמעותית את מחיר המנוי ובתמורה לכך, תשלב בתכנייה פרסומות. היום (חמישי), ענקית הסטרימינג הודיעה על מי שתסייע לה כשותפה במהלך הזה, הלא היא ענקית המחשבים מיקרוסופט, שתהיה אמונה על פיתוח טכנולוגית הפרסום והמכירות העולמית של החברה. 
בהודעה של נטפליקס נכתב: "למיקרוסופט יש את היכולת המוכחת לתמוך בכל צורכי הפרסום שלנו כאשר אנו עובדים יחד לבניית הצעה חדשה הנתמכת במודעות (פרסומות). חשוב מכך, מיקרוסופט הציעה את הגמישות לחדש לאורך זמן הן את הצד הטכנולוגי והן בנושא המכירות, כמו גם הגנת פרטיות חזקה עבור המנויים שלנו".
עוד נכתב: "זה ימים מוקדמים מאוד ויש לנו הרבה על מה לעבוד. אבל המטרה לטווח הארוך שלנו ברורה. מבחר רב יותר לצרכנים וחווית מותג טלוויזיה איכותית יותר למפרסמים. אנו נרגשים לעבוד עם מיקרוסופט בזמן שאנו מביאים את השירות החדש הזה לחיים.
מיכאיל פאראקין, נשיא חוויות האינטרנט של מיקרוסופט אמר: "לצרכנים יהיו אפשרויות נוספות לגשת לתוכן עטור הפרסים של נטפליקס. למשווקים שמשתמשים במיקרוסופט לצרכי הפרסום שלהם תהיה גישה לקהל של נטפליקס. כל המודעות המוצגות בנטפליקס יהיו זמינות בלעדית דרך פלטפורמת מיקרוסופט. ההכרזה היום תומכת גם בגישה של מיקרוסופט לפרטיות, הבנויה על הגנה על המידע של הלקוחות.
זהו יום גדול עבור נטפליקס ומיקרוסופט. אנו נרגשים להציע ערך פרימיום חדש לאקוסיסטם המשווקים והשותפים שלנו תוך סיוע לנטפליקס לספק אפשרויות רבות יותר ללקוחותיהם".
ההודעה הזאת מגיעה על רקע המשבר העמוק שחווה נטפליקס. כזכור, לפני כחודשיים פיטרה נטפליקס 150 עובדים, כולל צוות העובדים שהיה חלק מחטיבת השיווק של החברה. באפריל האחרון הודיעה החברה כי איבדה 200,000 מנויים, ואמרה כי היא צופה להפסיד עוד 2 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. יש לה כמעט 222 מיליון מנויים בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להשקיע בתוכן איכותי ולהפסיק לדחוף אגנדות (ל"ת)
    איל 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור