כסף וצרכנות

שטראוס מעלה מחירים: כמה תשלמו החל ב-10.5?

החברה הודיעה על עדכון מחירון מוצרי המחלבה לקמעונאים בשיעור ממוצע של 2.33%; התאמת המחירון בוצעה בעקבות החלטת הממשלה לעדכן את תעריפי מוצרי החלב שבפיקוח
מערכת ice | 
עופרה שטראוס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, תום להט, freepik)
למרות שמחלבות יורו החליטה לא להעלות את המחירים שלה ולספוג את עליית המחירים, אחרי תנובה וטרה, גם חברת שטראוס הודיעה היום (שלישי) על עדכון מחירון מוצרי המחלבה לקמעונאים בשיעור ממוצע של 2.33%; התאמת המחירון בוצעה בעקבות החלטת הממשלה לעדכן את תעריפי מוצרי החלב שבפיקוח.
המוצרים שמחירם לקמעונאי יתעדכן במחירון החדש כוללים את המוצרים המפוקחים ומוצרים משיקים ונוספים. בין היתר מדובר על חלב יטבתה לסוגיו, גבינות הסקי, יוגורטים, קוטג', שמנת חמוצה, שמנת להקצפה ומשקאות פרו.
 
המוצרים שמחירם התעדכן מהווים כ -30% מסך מוצרי המחלבות והחלב הגולמי בהם מהווה חומר גלם מרכזי, זאת תוך שהחברה לוקחת בחשבון עקרון של מידתיות. עדכון המחירים יכנס לתוקף החל מ 10.5.
כאמור, שיעור העלייה הממוצע הכולל של מוצרי מחלבות שטראוס יעמוד על כ 2.33%. החברה מבקשת לציין שעליית המחיר שהיא מבצעת כעת מכסה רק חלק קטן מסך ההתייקרויות שהחברה סופגת לרבות בגין עליית מחיר החלב הגולמי.
כזכור, רמי לוי כבר הודיע אתמול כי יספוג את עליית מחירי החלב עבור הלקוחות של הרשת. בריאיון בתכנית חיסכון אמר "אנחנו נבוא לקראת הלקוחות שלנו, עד אחרי שבועות לא נעלה את מחיר החלב המפוקח ברשת כדי לבוא לקראת הצרכנים שלנו, לא אעלה את המחירים, אספוג את העלייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה