כסף וצרכנות

וולט מטילה פצצה: זה המהלך של החברה בעקבות המלחמה

חברת המשלוחים הודיעה כי תעניק תוכנית סיוע בהיקף 12 מיליון שקל לעסקים שפועלים במסגרת הפלטפורמה. כל בית עסק יקבל מענק בגובה 8% מהמחזור החודשי שלו באפליקציה. המנכ"לית ליאור אשכול: "בתוך המציאות הזו, ההתגייסות של החברה הישראלית היא נקודת אור גדולה"
מערכת ice | 
וולט (צילום shutterstock)
וולט הודיעה הבוקר (שני) לעסקים שפועלים בפלטפורמה על תוכנית סיוע על סך 12 מיליון שקל. מטרת התכנית היא עזרה לעסקים קטנים בקושי הכלכלי שהם חווים בשל המלחמה. במסגרת התוכנית, יקבל כל בית עסק מענק בגובה 8% מהמחזור החודשי שלו בוולט ועד 5,000 שקל.
המענק יועבר לכל עסק עד ה-2 בנובמבר על מנת שהעזרה תהיה מיידית ככל שניתן. החישוב יתבצע לפי ממוצע בית העסק בוולט בחודשי שגרה, וכך יאפשר גם לעסקים שאינם פעילים בזמן המלחמה לקבל מענק. בהודעה ששלחו בחברה לבעלי העסקים נכתב: "האירועים אותם אנו חווים בשבוע האחרון קשים וכואבים כל כך לכל אחד ואחת מאיתנו".
 


"בתוך המציאות הזו", נכתב בהודעת החברה, "כולנו יחד אוזרים כוחות וממשיכים להפעיל את העסקים ולשרת את לקוחותינו שזקוקים לנו דווקא בעת הזאת. גם בתקופה הקשה הזו - אנחנו איתכם". ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל מסרה: "השבוע האחרון הוא אחד הקשים שכולנו עברנו בחיינו".

"לעומתו ההתגייסות של החברה הישראלית, מיוזמות אזרחיות ועד למגזר העסקי, היא נקודת אור גדולה", הוסיפה אשכול. "התקופה הקרובה הולכת להיות מאתגרת עבור כולנו, במישור האישי קודם כל, וגם במישור הכלכלי. וולט עם בעלי העסקים בכל רגע, בשגרה ובחירום, ואנחנו עושים את מה שנוכל כדי לסייע לעבור את זה ביחד".  

הפנייה של וולט ללקוחות (צילום: וולט ישראל)
בוולט עברו מאז תחילת המלחמה למתכונת חירום מצומצמת, במטרה להמשיך ולספק שירות משלוחים חיוני למרות המחסור בשליחים ואנשי שירות לקוחות שנמצאים במילואים, והמורכבות האופרטיבית. כחלק ממתכונת החירום ניתן דגש על משלוחי סופר ומצרכים, החיוניים למי שאינו יכול או חושש לצאת מביתו, וכן על משלוחי תרופות ללא מרשם.
 

כחלק מהפעילות החיונית בזמן המלחמה הוקם בוולט אזור תרומות בשיתוף ארגון לתת, ועד כה נתרמו מעל ל-30,000 מארזי מזון וטואלטיקה למפוני העוטף ולכוחות הביטחון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה