כסף וצרכנות

רשת הסופרמרקטים מתרחבת: פותחת סניף חדש בהשקעת 12 מיליון שקל

קינג סטור משיקה את סניף צים אורבן נוף הגליל, ה-25 במספר של הרשת שפועלת בפריסה ארצית. החנות מתפרשת על פני 3,000 מ"ר, ומציעה את כל מוצרי הצריכה למעט טבק ואלכוהול. המנכ"ל מג'די כתאני: "התחרות בריאה למשק ומטיבה עם הצרכן. הייחודיות שלנו אינה מסתכמת במחירים הוגנים, אלא בחוויית שירות וביחס חם ואדיב"

מערכת ice | 
פתיחת סניף קינג סטור בנוף הגליל (צילום בכר נאסר)
רשת הסופרמרקטים קינג סטור מודיעה הבוקר (ראשון) על המשך מגמת ההתרחבות, במסגרתו פותחת את סניף צים אורבן נוף הגליל, הסניף ה-25 של הרשת. הסניף החדש, המתפרש על פני 3,000 מ"ר, הוקם בהשקעה של 12 מיליון שקל, ומצטרף לסניפים בפריסה ארצית.
 
"רשת קינג סטור ממשיכה להתפתח ולהתרחב בפריסה ארצית", אמר מנכ"ל קינג סטור, מג'די כתאני. "במטרה לשרת עוד צרכנים ולהעניק להם חווית קניה ייחודית. רשת קינג סטור מחזיקה בכל המוצרים שהצרכן מכיר, לצד מוצרים אותנטיים וייחודיים שלא ניתן למצוא ברשתות אחרות. גם בסניף ה-25, הרשת ממשיכה באותו קו אסטרטגי ונמנעת ממכירה של מוצרי אלכוהול ממניעים דתיים.
 

"בסניפים שלנו גם לא תוכלו למצוא מוצרי טבק ממניעים ערכיים. לצד היותה חברה עסקית, רשת קינג סטור הינה מיזם חברתי ערכי, אנחנו רוצים חברה בריאה נקיה ממוצרי טבק", מסכם כתאני. סמנכ"ל השיווק של קינג סטור, ג'ליל עתאמנה חיזק את דבריו: "רשת קינג סטור מציעה אלטרנטיבה קמעונאית ואופציית בחירה נוספת עבור הצרכן. כדי לחזק את הכלכלה, חשוב לתת צ'אנס אמיתי ליצרנים וליבואנים הקטנים".

פתיחת סניף נוף הגליל (צילום: בכר נאסר)
"אני מאמין שהתחרות בריאה למשק ומטיבה עם הצרכן. הייחודיות שלנו אינה מסתכמת במחירים ההוגנים שאנו מציעים, אלא בחוויית השירות המבוססת על יחס חם ואדיב וחווית הקניה שבמרכזה עומד מגוון רחב של מוצרים ייחודיים, המהווים עוגנים מרכזיים בהצעת הערך שאנחנו מעמידים בפני הצרכנים".
 
רשת הסופרמרקטים הגדולה קינג סטור פועלת בישראל בעשור האחרון וחולשת על עשרים וחמישה סניפים ברחבי הארץ, ביניהם: תל אביב, באר שבע, ראש העין, קלנסווה, דלית אל- כרמל, חיפה, עכו, כרמיאל ועוד. הסניף החדש, שגודלו עומד על 3,000 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-12 מיליון שקל, יפתח במתחם צים אורבן בנוף הגליל.

פתיחת סניף נוף הגליל (צילום: בכר נאסר)
 
בסניף החדש, כמו בכל הסניפים, בנוסף לסל המוצרים הישראלים המוכרים, מציגה הרשת גם תוצרת מגוונת רחבה מהמגזר הערבי וכוללת גם מוצרים ייחודיים מיצרנים מהמזרח התיכון. בחודשים האחרונים פרסמה הרשת תכנית הכוללת כניסה מאסיבית לשוק הקמעונאות הרחב בישראל, במסגרתה, מתכוונים ברשת לפתוח בשנים הקרובות מספר סניפים נוספים באזור הצפון.
 
בסניפי רשת קינג סטור ברחבי ישראל, ניתן לראות מוצרים מגוונים וייחודיים רבים. בשל טעמים דתיים וערכיים בחנויות הרשת לא נמכרים משקאות חריפים. הרשת רואה את עצמה כסוכן שינוי וכבעלת תפקיד חברתי ודוגלת בחינוך לאורח חיים בריא בהתאם לערכים שחרטה על דגלה, אי לכך הרשת קיבלה החלטה אסטרטגית לא למכור מוצרי טבק בסניפי הרשת. 
 

רשת קינג סטור, שבבעלות קבוצת אלמשהדאוי, הוקמה ב-2010 כחברה משפחתית קטנה וכיום היא מפעילה 25 סניפים בכל רחבי הארץ. סניפי החברה הראשונים פעלו בעיקר באזור הצפון ובקרב המגזר הערבי, וכיום ממוקמים בפריסה ארצית גם בבאר שבע, ראש העין ועוד. לאחרונה החלה קינג סטור להפעיל בתל אביב-יפו שתי חנויות בפורמט שכונתי (ופתוחות גם בשבת) בהן נמכרים גם מוצרים מהמגזר הערבי, תחת השם YOM ב-YOM, רשת בת של קינג סטור.


מג'די כתאני מנכל רשת קינג סטור (צילום: יח"צ)
 
מקורה של הצמיחה המהירה ברשת בשנים האחרונות הגיע תוך זיהוי מוקדם בהרגלי הקנייה בחברה הערבית, התרחבות ופריסה גיאוגרפית באזורים שונים הקרובים לאוכלוסייה הערבית וכן מתן מענה לצרכי הלקוחות בשעות פעילות, לצד ייחודיות במוצרים ממגוון הסקטורים. הרשת מנוהל על ידי מג'די כתאני שמשמש מנכ"ל החברה. כיום 20% ממחזיקי מניות החברה נמצאים תחת הפניקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה