כסף וצרכנות

פריגת במהלך הצלה: בגלל המשבר בחקלאות - זו הקריאה החריגה לציבור

חברת המיצים מבקשת מהצרכנים להתנדב לקטיף בפרדסים. על רקע המחסור הקריטי בידיים עובדות, הרישום יוכל להתבצע דרך פלטפורמה אינטרנטית של עמותת צו 8 לחקלאות. מנהלת תחום השיווק קוראת לקהל הלקוחות: "סירקו את הקוד שעל הבקבוק והצטרפו למערך המתנדבים הגדול"
מערכת ice |  8
פריגת במהלך הצלה (צילום דובר צהל, פלאש 90/ משה שי, חיים גולדברג)
פריגת קוראת לצרכנים לסייע בקטיף בפרדסים: מלחמת חרבות ברזל הובילה את המשק הישראלי לפעול בחודשיים האחרונים בשגרת חירום. בין הענפים שנפגעו באופן קריטי נמצא ענף החקלאות הישראלית שנקלע למצוקה חסרת תקדים עקב מחסור חמור בידיים עובדות. 
מאז פרוץ הלחימה, מאות מנהלים ועובדים בקבוצת CBC (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים) התגייסו ביוזמת המותג פריגת לעבודת התנדבות בפרדסים, שם סייעו בקטיף פירות ההדר. אליהם הצטרפו חברים, בני משפחה, שותפים עסקיים רבים ועובדי חברות נוספות במשק ויחד צברו אלפי שעות התנדבות.
בפריגת חוברים לעמותת צו 8 לחקלאות ולחמ"ל לב אחד, ויחד הם מזמינים את הצרכנים להמשיך ולהתנדב להצלת החקלאות הישראלית. על מנת להצטרף להתנדבות, הצרכנים יוכלו לסרוק בקלות ובמהירות קוד QR אשר מוביל לאתר עמותת "צו 8 לחקלאות", שם ניתן יהיה להירשם להתנדבות בתחומי חקלאות שונים, בכל רחבי הארץ. קוד ה-QR יימצא על צווארונים מיוחדים שיושמו על סדרת מוצרי "פריגת סחוט" ועליהם גם מסר המודה לכלל המתנדבות והמתנדבים על תרומתם עד כה.
 
שאנל בן דוד ארפי, מנהלת תחום שיווק בפריגת אמרה: "הלב מתרחב לנוכח רוח ההתנדבות הישראלית שהוכיחה את עצמה פעם נוספת. מתחילת המלחמה זכינו לראות איך בתוך ימים ספורים עלה מספר המתנדבים מבודדים, עד למאות מדי יום. אני רוצה להודות לכל המתנדבים שסייעו לחקלאים בחודשים האחרונים וקוראת מכאן לכל מי שמעוניין להתנדב – סירקו את הקוד שעל הצווארון והצטרפו למערך המתנדבים הגדול".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    עבודה בעיניים
    יצחק אאאאאא 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צאו מהקיבוץ ולכו לקטוף....בטלנים
    סגור
  • 7.
    נצלנות זה טרנד ? (ל"ת)
    השמן 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תשלמו (ל"ת)
    אחמד 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נצלנים, תשלמו יעבדו
    לכו לעזאזל 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגל חרטה
    סגור
  • 4.
    איזה מין דבר זה .
    אפי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא לשלם לידים עובדות במקום לבקש שיבואו לעבוד בחינם. למה את הפירות נותנים בחינם לאנשים? אז בבקשה שיתחילו לשלם לאנשים.
    סגור
  • 3.
    מספיק עם החרטות
    יניב 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתחילו לשלם למי שמגיע ראיתם שחינם יש לכם בשפע ידיים עובדות אז כולם יתלבשו על תשלמו לכל מי שמגיע לקטיף וכל החברות שעושות כל מיני דברים ךעובדים שלהם תבדקו שבאמת התוצרת היא עוטף ולא איזה אננס מטורקיה .
    סגור
  • 2.
    למה בחינם? (ל"ת)
    למה לא בשכר? 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יש מלא חברה בחל"ת
    למה לא בשכר 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי כדאי להעסיק אותם בתשלום לא בהתנדבות. לא מעט אנשים צריכים עכשיו עזרה כלכלית, הם יכולים לעזור בעבודה ואתם תשלמו להם בדיוק כמו שהייתם משלמים לתאילנדים.
    סגור