תוכן שיווקי

ניהול אפקטיבי של תוכנה לתזרים מזומנים

תוכן מקודם |
finance (צילום יח"צ)
לפעמים נראה שמצפים מבעלי עסקים להיות סופרמן – לנהל, למכור, לשווק, אופרציה שלמה שבארגונים גדולים מבצע צוות שלמים אבל בעסקים קטנים הכל על בעל העסק. כשמוסיפים לזה גם את הניהול הפיננסי שבלעדיו העסק לא יכול להצליח – דברים עשויים להסתבך ולהוביל אפילו לפשיטת רגל.
אז אולי באמת אתם מצליחים לדאוג למלאי, לגייס לקוחות אבל האם אתם יודעים כמה עמלות אתם משלמים לבנקים? איך לא להיכנס לחריגה מהמסגרת?
התזרים הוא המלך 
אפילו אם אתם כבעלי עסק סבורים שהעסק רווחי ושיש לו הכנסות, הרי שאם תזרים המזומנים של העסק לא חיובי הוא עשוי לקרוס. תזרים מזומנים הוא החמצן של כל עסק ומתייחס לכסף שיוצא ונכנס.  תזרים מזומנים שלילי (הכסף שיוצא מהעסק עולה על הכסף שנכנס לעסק), פירושו שאין כסף לשלוף בעת הצורך ומספיק שיש עיכוב בתשלומים או הוצאה לא צפויה כדי שהעסק יקרוס.
אז מה עושים? חשוב להחזיר את השליטה לידיים שלכם.
ידע הוא כוח 
עדכניות היא מילת המפתח בשבילכם. חשוב שתדעו לנהל את תזרים המזומנים בכוחות עצמכם וזה לא קשה או מורכב כפי שזה עשוי להישמע לכם. כיום יש פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים קיצוץ בעלויות והגברת היעילות. פלטפורמות כמו תוכנה לניהול עסק וניהול מזומנים ידידותית ופשוטה להפעלה שמציעה לכם פונקציות שימושיות לניהול עסק בכלל וניהול תזרים מזומנים בפרט.
הנה כמה דברים שחשוב לדעת על בחירת תוכנה ושימוש אפקטיבי בתוכנה לניהול תזרים:
מעקב צמוד - נתוני בנקים, צ'קים, תשלומים, כרטיסי אשראי - הכל במקום אחד!
תוכנה לניהול תזרים מזומנים אוספת בפלטפורמה אחת את כל הנתונים החשובים לניהול העסק שלכם כמו למשל, חשבון בנק, תשלומים שוטפים לספקים, תשלומים צפויים מלקוחות, לקוחות חייבים, הוראות קבע, הוצאות באשראי.
התוכנה מציגה את הנתונים בממשק חווייתי ואף מנתחת אותם כך שתדעו תמיד מה היתרה לשימוש, כולל תחזיות כמו צפי יתרה לימים הקרובים. הנתונים מוצגים גם באמצעות גרפים ברורים והתוכנה כוללת גם אפשרות להפקת דוחות פיננסים חיוניים כמו דוח תזרים מזומנים. היתרון של כל הנתונים במקום אחד מאפשר ניהול פשוט יותר של הכסף ולתכנן הוצאות לטווח הקצר ולטווח הארוך.
עם היד על הדופק - סוד הניהול האוטומטי 
תהליכי אוטומטיזציה מסייעים לניהול העסק בזמן אמת. תוכנת תזרים מזומנים מבוססת על מערכת ידידותית וקלה לשימוש להפקת תזרים מזומנים עתידי לעסק. המערכת החכמה מזהה חריגות בחשבון ובהוצאות ומדווחת בשוטף. תוכלו גם לקבל מייל ריכוז יתרות יומי עם צפי עתידי שנשלח למייל שלכם כל בוקר.
התראות מידיות על תנועות, הפקדות, משיכות ותזכורות למשימות שחשובות למצב התזרים כדי שלא תשכחו לטפל בפעולות כספיות קריטיות. מערכת לניהול תזרים מזומנים מאפשרת יצירה של התראות ממוקדות כמו ירידה במכירות, חובות פתוחים.
 
מנהלים מכל מקום - ניהול מרחוק 24/7 
בעידן הוירטואלי קל יותר מתמיד לנהל את העסק. ניתן להוריד גם אפליקציה של התוכנה למובייל ולעקוב אחר מצב המזומנים בכל מקום מסביב לשעון, בלי להיכבל למחשב או למשרד.
בכל מקרה, אתם לא לבד! המומחים של ביזיבוקס תוכנה לניהול מזומנים זמינים לתמיכה וליווי השימוש במערכת. אפילו אם בשורה התחתונה, העסק רווחי, הרי שחייבים לשמור על תזרים מזומנים חיובי. תוכנה לניהול מזומנים חוסכת הרבה כסף ושומרת על פלוס בחשבון. באמצעות תוכנת ניהול מזומנים ניתן לצמצם גם עלויות אחזקה על משרד ואף על פונקציה פיננסית תומכת בעסק ולתכנן את ניהול העסק תוך ראייה עתידית לטווח הרחוק. תוכנה שעובדת בשבילכם!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה