תוכן שיווקי

איך לבחור חברה להשכרת רכב בתל אביב?

תוכן מקודם |
לוח מכוונים (צילום PIXABAY)
פתח תקווה היא אחת הערים המרכזיות ביותר בארץ, וכזו היא עמוסה ומעט מורכבת לניווט. כך שאם יש לכם סידורים בעיר ואינכם מבקרים בה הרבה, אתם עלולים להסתבך מעט עם התחבורה הציבורית באזור. אך אם תשתמשו בשירותי השכרת רכב בפתח תקווה, תגלו עולם אחר. גם אם אינכם מכירים את העיר, כל שתצטרכו לעשות הוא לקבל את המפתחות לרכב, ללחוץ על אפליקציית ווייז במכשיר הנייד שלכם ולצאת לדרך.
לנהוג בראש שקט – 8 טיפים שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה
הבילוי שלכם בפתח תקווה יכול בהחלט להפוך לחוויה טובה אם תבחרו את החברה הנכונה להשכרת רכבים. לשם כך, אספנו לכם כמה טיפים שיכולים לסייע לכם להגיע לאנשי המקצוע הנכונים:
  1. האם החברה מאפשרת לכם לבצע נסיעת מבחן קצרה – כאשר אתם נכנסים לרכב השכור, עליכם לוודא שאתם שולטים בו במאה אחוזים. גם אם נהגתם בסוגים רבים של רכבים בעבר, לפעמים לוקח זמן להתרגל לרכב חדש. על כן, חשוב לבחור בחברה שמאפשרת לכם לבצע נסיעת מבחן קצרה, כדי שתוכלו "להרגיש" את הרכב ולוודא שהוא אכן נוח ומתאים לצורת הנהיגה שלכם.
  2. מחיר הוגן – מומלץ לבצע סקר שוק קצר כדי לבדוק אם מחירי ההשכרה שמציעה לכם החברה מתאימים לכם. כדאי גם לבדוק כמה תצטרכו לשלם במקרה שבו תצטרכו להאריך את תקופת ההשכרה.
  3. לשים לב לפרטים הקטנים – מיותר לציין שיש לקרוא את תקנון השכרת הרכבים לפני שאתם מקבלים את המפתחות לרכב. חברה הגונה לא תנסה לרמות אתכם באמצעות סעיפים קטנים בחוזה.
  4. המלצות לא יזיקו – אלא רק יועילו. אם יש לכם חברים קרובים שהתנסו בשירותי השכרת רכב בבאר שבע, תוכלו לקבל מהם כמה טיפים והמלצות. וגם אם לא, גולשים ברחבי האינטרנט אוהבים להמליץ על חברה טובה להשכרת רכבים ששירותיה מעולים.
  5. יחסם של הנציגים – יחס אישי ואוהד מטעם נציגי החברה יכול להגביר את תחושת הביטחון שלכם. כך, במקרה של תקלה תוכלו לפנות לעזרה בכל עת.
  6. מיכל דלק מלא – בחברה מקצועית להשכרת רכבים לא מצפים שתתחילו לחפש תחנת דלק מיד אחרי שיצאתם משטחה. ולכן, דואגים למלא את מיכל הדלק שיספיק לכם לנסיעה ארוכה למדיי.
  7. סוג הרכב – לאיזה רכב אתם זקוקים ברגע זה? מסחרי, משפחתי או אולי רכב קטן לשימושכם הפרטי? צוות של חברה מקצועית ישמח לספק לכם את כל הפרטים הדרושים ולהמליץ על הרכב הנכון. כמו כן, פעמים רבות תוכלו לקבל אביזרים נלווים לרכב בהתאם לצורך. לדוגמה, אם יש לכם ילדים קטנים, אפשר לקבל בוסטרים בתוספת תשלום.
  8. העיקר הבטיחות – חברה מקצועית דואגת לתחזק את הרכבים שהיא מציעה להשכרה, למען בטיחותם של כל הנוסעים. כאשר אתם בוחנים את הרכב שאתם עומדים לקבל, כדאי לבחון אותו מבפנים וגם מבחוץ.
אלה רק כמה טיפים להשכרת רכבים שכדאי להכיר. כמובן, על מנת להימנע מחיובים נוספים, חשוב לפעול לפי התקנון, וכמובן, להחזיר את הרכב בדיוק כפי שקיבלתם אותו – רכב נקי הכולל מיכל דלק מלא.
עוד באותו נושא: מלונות בים המלח
ויש עוד דברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים רכב
כאשר שוכרים רכב בתל אביב, חשוב לשים לב להגבלת הקילומטרים, בייחוד אם חשבתם לצאת מחוץ לגבולות תל אביב. כמו כן, גילו של הנהג עשוי להשפיע על מחיר השכרת הרכב. חשוב לדעת שהשכרת רכב בפתח תקווה מותרת רק לבני 18 ומעלה שיש להם רישיון תקף, וכן אם גילכם נע בין 21 ל-23 ייתכן שתידרשו בתוספת תשלום. ולבסוף, שימו לב לגבי מדיניות הביטול של הרכב. בררו עד מתי תוכלו לבטל את ההזמנה מבלי לשלם עליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה