תוכן שיווקי

מתנות קטנות: מתנות שכיף לקבל ולתת

המתנה המושלמת היא משהו שמישהו רוצה אבל לא יקנה לעצמו. אז מה יהיה לכם כיף לקנות ולתת? הנה 5 הצעות למתנות אהובות

תוכן מקודם |
מתנה (צילום pexels)
בחירת מתנה היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. עם זאת, העיקרון המנחה בבחירת מתנה צריך להיות חיפוש אחר מישהו שמקבל המתנה רוצה אבל לא יקנה לעצמו. בין אם הסיבה היא כלכלית או מעשית, פריט שהמקבל מאוד מעוניין בו ימלא היטב את הפונקציה של מתנה וישאיר גם את המוען עם חיוך.
מאכן והלאה כל שנותר הוא להיכנס לעובי הקורה על מנת לשאוב השראה למתנות שכיף לקבל ולתת. מחפשים רעיונות? מרשימת המתנות הבאה בטוח תמצאו משהו שהייתם שמחים לתת או לקבל בעצמכם:
1. איפור
נשים בטווח רחב של גילאים צריכות מוצרי איפור ומשתמשות בהן על בסיס יום יומי. כאשר רוצים לקנות מתנה לאישה, אפשר לנצל את יתרונות האיפור בפרט והטיפוח בכלל כדי ללכת על בטוח. בנוסף, תחום הקוסמטיקה מתעדכן לעיתים קרובות ולכן בחירת מתנה כזו יכולה להיות רלוונטית על רקע טרנדים חדשים שקיימים היום אבל לא היו בסביבה בשנה שעברה.
2. שובר לספא
עוד משהו שגברים ונשים כאחד אוהבים לקבל במתנה הוא שובר לספא. זה עונה בצורה מושלמת על העיקרון המנחה של בחירת מתנות, כי מי לא היה רוצה ללכת בחינם למסאז' ולקנח את היום עם עיסוי רקמות או בילוי בג'קוזי? במידה ואתם חולקים שאיפה כזו עם אנשים שקרובים לליבכם, ודאו שאתם מביאים להם את שובר הספא השווה ביותר.
3. תכשיט
כאן לא ממש מדובר על מתנה קטנה כי העלות של תכשיט גבוהה משמעותית מכל אפשרות אחרת ברשימה, אבל היתרון בא לידי ביטוי בהתאמה לאירועים מיוחדים. במילים אחרות, מי שמחפש מתנות לאירועים מיוחדים כגון ימי נישואין, ימי אירוסין וימי הולדת של בני זוג – יהיה חייב להציב את התכשיטים בראש סדר העדיפויות שלו.
4. בושם
בושם הוא פריט יקר אך חיוני שנמצא גם הוא ברשימת המועדפים של מקבלי מתנות. אפשרות אחת היא לקנות למקבל המתנה בושם שהוא כבר משתמש בו, בעוד האפשרות השנייה היא להפתיע אותו עם ריחות חדשים. מתלבטים מה לעשות? התאימו את המתנה לקהל היעד והתייעצו עם חברים ומשפחה.
5. גיפט קארד
יש מקרים שבהם המתנה המושלמת היא זו שמחזירה את הכדור למגרש של מקבל המתנה. במקום שתצטרכו לחשוב בעצמכם לאיזה חנות להיכנס על מנת למצוא מתנה, כל שיישאר לכם הוא להגדיר את מסגרת התקציב ולרכוש גיפט קארד. בגיפט קארד אפשר כידוע להשתמש במגוון רחב של דרכים, בצורה שאינה חד פעמית ובאופן שעולה בקנה אחד עם הציפיות של מקבל המתנה. חוץ מזה, רק מעט אנשים לא שמחים לקבל מתנה שהיא שוות ערך לכסף מזומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה