תוכן שיווקי

מיד בלוטו: 14 מיליון שקלים. כך תמלאו טופס מבלי לצאת מהבית

המהפכה כבר כאן. הכירו את "לוטו שלי": שירות דיגיטלי חדשני, המאפשר למלא ולשלוח טפסים לכל הגרלות מפעל הפיס בכל זמן ומכל מקום – כשכל זכייה בפרס כספי תועבר ישירות לחשבונכם באתר

תוכן מקודם |
לוטו (צילום unsplash)
"כשיש פרס כספי גדול בלוטו, כמו כל עם ישראל גם אני רוצה לנסות את המזל שלי ולהשתתף בהגרלה. הבעיה היא שאין תחנה של מפעל הפיס בקרבת השכונה שלי – כך שכל שליחה של טופס מצריכה ממני לצאת מהבית, לקחת את הרכב ולחפש חניה, או להתחיל להתנייד באוטובוסים. מה שעל פניו נראה קל, הופך כל פעם מחדש לטרטור של למעלה משעה. אנחנו בשנת 2023, הריטואל הזה כבר לא הגיוני".
המונולוג הזה שייך לאלעד מחיפה, כשאת הסיטואציה שהוא מתאר מכירים לא מעט ישראלים. מי שפותר את הצורך להתנייד פיזית לתחנות ומביא את המהפכה הדיגיטלית גם לתחום ההגרלות, הוא "לוטו שלי" – שירות חדשני, שמטרתו לפשט ולהנגיש את מילוי ושליחת הטפסים.
מעכשיו, גם אתם יכולים להשתתף בהגרלות מפעל הפיס, מכל מקום ובכל זמן. התהליך כולו נע סביב 2 דקות בסך הכל, ומתבצע באמצעות הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב.
אז מה אתם צריכים לעשות? האמת, לא הרבה: פשוט להחליט באיזו הגרלה להשתתף (לוטו, צ'אנס, 777 ו-123), לבחור את מספרי המזל שלכם, להזין את פרטיכם האישיים ואת אמצעי התשלום – וזהו, יצאתם לדרך. שירות "לוטו שלי" ירכוש בשבילכם את הטופס הרלוונטי, יסרוק אותו לחשבון המשתמש האישי שלכם באתר – ועם השלמת תהליך השליחה, ידאג להעברת אישור השתתפות בהגרלה.
לצד נוחות וזמינות, מציע שירות "לוטו שלי" הליך תשלום מאובטח באמצעות כרטיס האשראי, עם שמירה על הטופס עד למועד פרסום תוצאות ההגרלה –  וכמובן תוך עדכון אונליין על המספרים הזוכים וכמות הפגיעות בטפסים שנשלחו. כל זכייה תועבר לחשבון המשתמש באתר "לוטו שלי", כשאת הכספים ניתן יהיה למשוך מיידית בכרטיס האשראי (בכפוף לתקרת הזכייה הפטורה מזיהוי באמצעות תעודת זהות).
בואו להתנסות בעצמכם: היום (שלישי, 10.1), הפרס הראשון בהגרלת לוטו: 7 מיליון שקלים, ועד 14 מיליון שקלים בדאבל לוטו.

 
אזהרה: משרד הרווחה והביטחון החברתי קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד הרווחה והביטחון החברתי שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד, ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנים. מנוי להשתתפות לא מגדיל משמעותית את סיכויי הזכייה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לוטו
    אלי 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על הזמן מפעל הפיס מחליט מי יזכה מי לא יזכה בלוטו הוא נותן לה קופה להגיע ל-20 מיליון או 30 מיליון אז הוא פתאום אומר יש זוכר לא מאמין להם
    סגור
  • 2.
    זכור לי שזה לא חוקי
    וואלה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי
    סגור
  • 1.
    מי האלמוני שעומד מאחורי המיזם?
    חמשושלייקס 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש אישור משרד האוצר?
    סגור