קריפטו

בורסת הקריפטו מכריזה על פשיטת רגל: חובות בסך 1.6 מיליארד דולר

בורסת הקריפטו ג'נסיס קיבלה אישור מבית המשפט למכור כ-1.6 מיליארד דולר מנכסיה במטרה לפרוע את החובות שצברה למשקיעים. הבורסה מחזיקה בכ-35 מיליון מניות  בתחום הביטקוין בשווי 1.38 מיליארד דולר ומניות בתחום האת'ריום בשווי 207 מיליון שקל
מערכת ice |  3
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום shutterstock)
בורסת הקריפטו ג'נסיס קיבלה אישור מבית המשפט בארה"ב למכור כ-1.6 מיליארד דולר ממניותיה בתחום המטבעות קריפטוגרפיים. הבורסה מחזיקה בכ-35 מיליון מניות ביטקוין בשווי כולל של 1.38 מיליארד דולר, ומניות את'ריום בשווי 207 מיליון דולר.
ג'נסיס ביקשה לבצע את מהלך המכירה בשביל להימנע מתשלום חודשי של 1.9 מיליון דולר עבור ההסכמים שלה עם חברות אחרות איתן היא משתפת פעולה, מה שנקרא גם כ"שכר טרחה". עם זאת, חשוב לציין כי מי שביקשה מהבורסה לפעול בצורה זו היא חברת האם Digital Currency Group, שהזהירה את ג'נסיס כי עליה לקבל קודם כל את אישור בית המשפט עבור תכנית פשיטת הרגל היא מבקשת לבצע, ורק אחר כך לבצע את המכירה.
 
בימים אלו ג'נסיס מתקדמת בתכנית הפירוק שלה, מה שבסוף יסתיים בכך שתוכל להחזיר ללקוחותיה את ערך המטבעות הקריפטו ע"פ הסוג שהם הפקידו. כמו כן, היא הצליחה להגיע להסדר עם הרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC) ובו הוסכם כי תשלם קנס של 21 מיליון דולר במידה ויישאר לה כסף גם לאחר שתחזיר את חובותיה ללקוחות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לך תעבוד (ל"ת)
    גדי 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תשקיעו לבד
    לא מבין עניין 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ככה זה שאתה נותן למישהו אחר להשקיע בשמך. פשוט תחזיקו את המטבעות בארנק שלכם ולא תאבדו אותם לעולם בגלל ניהול כושל.
    סגור
  • 1.
    די
    זיו 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שלוקח את המדבקות גם חי לנצח?
    סגור