קריפטו

הקריפטו היומי: המטבעות יורדים, אבל החגיגה נמשכת

המטבעות הדיגיטליים רשמו היום ירידות שערים, אך בטווח השבועי הם נמצאים בזינוק משמעותי לעומת יום חמישי שעבר. ביטקוין מוביל – ומה קורה עם דוג'קוין וקרדאנו?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik, pexels)
רוב שוק הקריפטו רשם היום ירידות קלות, לאחר הזינוק ההיסטרי – שלא לומר ההיסטורי – של אתמול. לא ברור עדיין האם מדובר בתיקון קל לאותו זינוק, או בחזרה למגמת ירידה.
ביטקוין, המטבע הוותיק והגדול בשוק, ירד באחוז ומאית למחיר של 43,585 דולר למטבע ושווי שוק של 826 מיליארד דולר. הוא עדיין נמצא ברמה גבוהה ב-23% לעומת יום חמישי שעבר.
את'ריום, המטבע השני בחשיבותו, ספג ירידה משמעותית יותר בשיעור של 2.4% למחיר של 2,915 דולר למטבע ושווי שוק של כמעט 350 מיליארד דולר. גם הוא נמצא ברמה של קרוב ל-23% לעומת אותה שעה שבוע קודם לכן.
ביננס קוין, המטבע של פלטפורמת המסחר המרכזית בשוק הקריפטו, ירד בשיעור זניח של מעט יותר מחמישית האחוז, למחיר של כמעט 412 דולר למטבע ושווי שוק של 67.7 מיליארד דולר – ערכים גבוהים בכמעט 23% לעומת שבוע קודם (ולא, השיעור הזהה באת'ריום וביננס קוין אינו טעות).
ריפל, שחווה לאחרונה עדנה, ממשיך להיות מטבע הקריפטו הרביעי בטבלה (והשישי כאשר סופרים גם את המטבעות צמודי הדולר), ורשם היום ירידה קלה בלבד בשיעור של 0.27% למחיר של 76 סנט ושווי שוק של כמעט 47 מיליארד דולר – נתונים גבוהים ב-20.5% מלפני שבוע.
 
קרדאנו, לעומת זאת, ממשיך לחוות תקופה רעה וסופג ירידה משמעותית של 4.3% למחיר של 92 סנט ושווי שוק של 31 מיליארד דולר – אמנם 21% מעל השבוע שעבר, אך במקום התשיעי בלבד בטבלה, אחרי טרה וסולאנה, שרק לא מזמן היה שווה פי שניים ומעלה מהם.
ודוג'קוין יורד היום בשיעור שממוצע למדי של 1.1% למחיר של 13 סנט ושווי שוק של כ-17.6 מיליארד דולר, והוא המטבע שעלה הכי מעט יחסית ליום חמישי שעבר – 18.64% "בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה