קריפטו

איש העסקים שהפסיד יותר ממיליארדר דולר בביטקוין, ממשיך להשקיע

למרות הקריסה של הביטקוין, יש מאמינים שהוא עתיד לחזור לגדולה. הכירו את איש העסקים שמשקיע את הכף הפנוי בחברה שלו לקניית עוד ועוד מטבעות
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום freepik)
המייסד והמנכ"ל של חברת שירותי הענן MicroStrategy, המיליארדר מייקל סיילור, הוא מגדולי המאמינים בביטקוין, וגם המשקיעים. מצד שני, הוא מגדולי המפסידים מזה. למרות התקופה המאתגרת על מטבעות הקריפטו בכלל וביטקוין בפרט, סיילור סבור כי עכשיו זה זמן טוב לקנות, ולכל הפחות לא הזמן למכור.
 "MicroStrategy רכשה 480 מטבעות ביטקוין נוספים תמורת כ-10 מיליון דולר במחיר ממוצע של 20,817 דולר לכל ביטקוין." ציץ אתמול סיילור בטוויטר שלו, "נכון ל-28/6/22 MicroStrategy מחזיקה בכ-129 אלף מטבעות ביטקוין שנרכשו תמורת 3.9 מיליארד דולר במחיר ממוצע של 30,664 דולר לביטקוין."
על פי הציוץ, החברה הפסידה כ-1.3 מיליארד דולר, מאחר והביטקוין שלה כיום שווה כ-2.6 מיליארד. החברה של סיילור משקיעה בביטקוין כל פעם שיש לה כספים עודפים.
באופן טבעי, ההודעה של סיילר עוררה תגובות שונות, חלק אמרו שהוא גאון, חלק אמרו שהוא משוגע, וחלק אמרו שהוא שניהם. "אתה תיכנס להיסטוריה כגיבור גדול או טיפש גדול", אמר מגיב אחר. "בכל מקרה, אתה תיזכר לנצח. אלוהים אדירים."
   
נזכיר כי שוק הקריפטו חוזר פעם נוספת לצנוח בחדות ומתקרב שוב לרמת השפל שרשם בסוף השבוע שלפני הקודם. לפי נתוני CoinGecko, השווי הכולל של כל מטבעות הקריפטו צלל אתמול (רביעי) בשיעור של 5.3%, לסך של כ-940 מיליארד דולר בלבד – פחות משליש משוויו לפני 229 ימים, ב-12 בנובמבר 2021.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, ירד בשיעור של 4.1% למחיר של 20,107 דולר למטבע ושווי שוק של 382 מיליארד דולר, ולראשונה זה שבוע נמצא בירידה גם לעומת מצבו ביום המקביל בשבוע שעבר, עם הפרש שלילי של כשני אחוז ושני שלישים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמשיך לקנות חחחחח????????
    דולר 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דביל מתי תבין שקריפטו זה ההונאה הכי גדולה בהיסטוריה , כמובן שייש כאלה שעשו מזה כסף אבל כמו בכל תרמית צריך לתדלק את הפרמידה דתמשיך לחלוב מתי תקרסי או יוי יוי קריפטו שלי נה ני נה ני לא יפה קריפטו שלי
    סגור