קריפטו

ההימור הגדול על שוק הקריפטו: JP מורגן מהמרת בענק

'צעד גדול': ג'יי.פי מורגן מפתיע עם הימור משנה משחק על הקריפטו למרות שכמעט 2 טריליון דולר נשחקו מהערך של ביטקוין והאתריום בשוק הלא יציב
מערכת ice |  4
קריפטו (צילום shutterstock)
מחיר הביטקוין ירד במהלך השנה האחרונה, וירד משיא כל הזמנים של כ-70,000 דולר לביטקוין לכמעט 20,000 דולר. קריסת מחירי הביטקוין גררה את שוק הקריפטו הרחב יותר, ושחקה כמעט 2 טריליון דולר של ערך היפותטי.
כעת, ג'יי.פי מורגן, אחד הבנקים הגדולים בוול סטריט בראשות הביטקוין הבוטה ומיליארדר הקריפטו ג'יימי דימון, השלים את העסקה חוצת הגבולות הראשונה שלו באמצעות מימון מבוזר מבוסס בלוקצ'יין (DeFi), מה שמכונה "צעד גדול". חלל קריפטו.
 
השבוע השלימה JP Morgan את העסקה הראשונה שלה בשידור חי בבלוקצ'יין ציבורי באמצעות רשת אתריום שכבת שני Polygon Matic, שנועדה לעזור למטבע להגדיל, וגרסה שונה של פרוטוקול Away - טכנולוגיית DeFi המאפשרת לאנשים להלוות. ולהשאיל ללא צורך בצד שלישי מהימן.
באמצעות חטיבת הבלוקצ'יין של הבנק לתשלומים בכמות גדולה Onyx, המסחר במט"ח של פיקדונות מזומנים סמליים של JP Morgan מתבצע על ידי הרשות המוניטרית של סינגפור בתוכנית פיילוט ל"חקירת יישומי DeFi פוטנציאליים בשווקי מימון סיטונאיים".
"חובבי קריפטו מעולם לא הטילו ספק בכך שהחידושים המגיעים מהמרחב הזה - בפרט חידושים ב-DeFi - יסייעו בהוזלת הבנקאות הבינלאומית", אמר מיקל מורץ', יו"ר קרן הגידור לנכסים דיגיטליים ARK36, באימייל. יש פוטנציאל להפוך למהיר יותר, יעיל יותר". הערות. "כעת, ענקיות הפיננסים המסורתיות מתחילות לאשר את השימוש בפרוטוקול DeFi כפתרון בר-קיימא לייעול המסחר במטבעות בינלאומיים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גוגל טרנסלייט
    דוד 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשיתם גוגל טרנסלייט ימביכים?
    סגור
  • 3.
    מישהו קרא את הכתבה לפני שפרסם? (ל"ת)
    ביזיון 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מורגן לא פיספס מימיו הזדמנות לפשוט את הרגל
    משה1 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזל שתמיד יש את המדינה שתציל אותו על חשבון הבוחר.
    סגור
  • 1.
    מה?
    חנן 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם המאמר מיועד לכותב בלבד אז זה ברור אבל אם זה מיועד לקוראים אז נשאלת השאלה על מה אתה מדבר?
    סגור