קריפטו

מייסד FTX ביצע הונאה? זו תגובתו לטענות אחרי הקריסה

"מעולם לא ניסיתי להונות אף אחד", אמר בנמן-פריד. "ראיתי את זה כעסק משגשג והזדעזעתי ממה שקרה החודש"
מערכת ice | 
סם בנקמן פריד, מייסד FTX (צילום vecteezy, freepik, יוטיוב/ CNBC)
מנכ"ל FTX לשעבר, סם בנקמן-פריד, אולי באנדרסטייטמנט של 2022, אמר ביום רביעי, "היה לי חודש רע". המיליארדר לשעבר, הוסיף כי הוא "לא עשה עבודה טובה" בשמירה על אחריותו כלפי הרגולטורים, הלקוחות והמשקיעים בשיחה עם אנדרו רוס סורקין מ-CNBC בפסגת DealBook. כזכור, ה-FTX של בנקמן-פריד קרסה באמצע נובמבר, לאחר ש-Coindesk דיווחה על אי סדרים במאזני החברה. בורסת הקריפטו הגישה בקשה לפשיטת רגל ב-11 בנובמבר.
"מעולם לא ניסיתי להונות אף אחד", אמר בנמן-פריד. "ראיתי את זה כעסק משגשג והזדעזעתי ממה שקרה החודש". המנכ"ל המושמץ, אמר שהונו ירד ל-100,000 דולר ונשאר לו כרטיס אשראי אחד עובד. "נכשלנו לחלוטין בסיכון", המשיך בנמן-פריד. "זה מרגיש די מביך, בדיעבד". "הייתי באיי בהאמה בשנה האחרונה", אמר בנמן-פריד כשנשאל מדוע הוא נשאר במדינת האיים. בנקמן-פריד טען כי הוא האמין שעד אמצע 2022, אלמדה (החברה של בת זוגתו, לה העביר את כספי החברה שלו באופן פזרני ולא מבוקר) תחזיר את כל ההלוואות שלה לגורמים השונים. אבל אלמדה עדיין חייבת ל-BlockFi יותר מ-670 מיליון דולר, כך על פי מסמכי בית המשפט. BlockFi הגישה בקשה לפשיטת רגל ביום שני.
 
"הזמן שבו באמת ידעתי שיש בעיה היה 6 בנובמבר. הייתי עצבני כאשר המאזן של אלמדה נחשף על ידי קוינדסק, אך ציפיתי שהנזק יהיה מוגבל לאלמדה, ולא משבר "קיומי" עבור FTX", אמר בנמן-פריד. "לא ניהלתי את אלמדה, לא ידעתי בדיוק מה קורה, לא ידעתי את גודל התפקיד שלהם. הרבה מאלו, הם דברים שלמדתי במהלך החודש האחרון (בימים שקדמו לפשיטת רגל)", הוא הוסיף. כשכנשאל בנוגע לשמועות על סמים ואורח חיים פרוע של חברי ה-FTX, בנקמן-פריד הגיב: "זה מצחיק לשמוע את זה. אני שותה חצי כוס אלכוהול בשנה". הוא דחה את הטענות על מסיבות פראיות ושימוש בסמים אסורים ואמר הפנאי ב-FTX היה מורכב מ"משחקי לוח" או "מסיבות ארוחת ערב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה