קריפטו

נמצא הפתרון למשבר הקריפטו - נשים

המשקיע טים דרייפר טוען כי הביטקוין יגיע לשווי של רבע מיליון דולר כבר ביוני 2023 והוא יודע מדוע. לטענתו, נשים יחלו להשתמש במטבע הרבה יותר וזו הסיבה
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
האם נמצא הפתרון למשבר הקריפטו? אם תשאלו את טים דרייפר, מייסד חברת Draper Associates, צופה כי הביטקוין יגיע לשווי של רבע מיליון דולר כבר ביוני 2023 ומסביר כיצד זה יקרה - בזכות הנשים.
"הארכתי את התחזית שלי ליוני 2023 שהביטקוין יגיע ל-250 אלף דולר", אמר דרייפר ל-CNBC ותיקן את הארכתו כי שווי הביטקוין יגיע לסכום זה עוד בשנת 2022 והסביר כיצד. "ההנחה שלי היא כזו – מאחר ונשים שולטות ב-80% מההוצאות על קניות, בזמן שרק 1 מתוך 7 ארנקים דיגיטליים מוחזקים על ידי נשים, הסכר עומד להיפרץ", ניבא.
 
אז כיצד יותר ונשים יחזיקו בארנקים דיגיטליים? דרייפר מסביר כי "הקמעונאיות יחסכו 2% על כל עסקה באמצעות ביטקוין, במקום באשראי. וברגע שכל הקמעונאיות יבינו שה-2% האלה עשויים להכפיל את רווחיהן, הביטקוין יהיה קביל בכל מקום".
דרייפר סיכם את תחזיתו בכך ש"ההחלטות השרירותיות יוצרות כלכלה לא החלטית. לעומת הדולר, הקריפטו ישמור על הערך שלו, כי הוא מטבע שלא נשלט בידי הממשל".
ב-2014 דרייפר צפה שהביטקוין יגיע למחיר של עשרת אלפים דולר למטבע תוך שלוש שנים. הוא רכש 29,656 מטבעות ביטקוין במחיר של 630 דולר למטבע. בשנת 2017 הביטקוין שבר את תחזיותיו של דרייפר והגיע למחר של כמעט 20 אלף דולר, פי 30 משווי הקנייה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה