קריפטו

פייפאל נכנסת לשוק הקריפטו: הכירו את המטבע החדש שהשיקה

שמו של המטבע הוא PayPal USD, תחת הסימול PYUSD והוא נתמך בדולר אמריקאי, מזומנים שווי ערך או אג"ח ממשלתי של ארה"ב לטווח קצר. ניתן להמיר אותו ביחס של 1 ל-1 לדולר או לכל מטבע קריפטו אחר ולהיפך
מערכת ice | 
ביטקוין, פייפאל (צילום pixabay)
חברת התשלומים PayPal נכנסת לתעשיית הקריפטו ומשיקה מטבע יציב (stablecoin), כלומר כזה שצמוד לערך של מטבע פיאט, דולר אמריקאי במקרה הזה, עם תנודתיות זניחה. ניתן להשתמש במטבע החדש לצורך תשלומים בדיגיטל, להחזיק בו בארנקים הדיגיטליים וברשת Web3.
שמו של המטבע הוא PayPal USD, תחת הסימול PYUSD והוא נתמך בדולר אמריקאי כאמור, מזומנים שווי ערך או אג"ח ממשלתי של ארה"ב לטווח קצר. ניתן להמיר אותו ביחס של 1 ל-1 לדולר או לכל מטבע קריפטו אחר ולהיפך. מי שינהל את המטבע עבור פייפאל היא מומחית הבלוקצ'יין Paxos Trust Company, שמדי חודש תפרסם דו"ח הסוקר את מצבו. PYUSD יופעל על הרשת של את'ריום, מטבע הקריפטו השני בגודלו מבחינת גדול השוק.
 
דן שולמן, מנכ"ל פייפאל, מסר: "המעבר למטבעות דיגיטליים יוצר צורך במכשיר יציב שהוא גם דיגיטלי ושגם ניתן להמירו ללא בעיה לכסף פיאט. המחויבות שלנו לחדשנות ולציות לחוק והרקורד שלנו ביצירת חידושים עבור הלקוחות שלנו, מייצרים את הבסיס הנדרש לפיתוח התורם לצמיחה של תשלומי דיגיטל, באמצעות PayPal USD".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה