תרבות ופנאי

גאווה: "עם ישראל חי" של אייל גולן נשמע בטיימס סקוור

אמש נשמע השיר המוכר של אייל גולן "עם ישראל חי" בכיכר הטיימס סקוור, שבניו יורק, לאלפי בני נוער מרחבי העולם שנפגשו בכיכר לשירה המונית. הלהיט של גולן זכה לקאברים מכל רחבי העולם, הפך לאחד הלהיטים הכי גדולים בישראל, בתקופה זו בפרט "כי עם הנצח לעולם לא מפחד"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
כ-30 אלף בני נוער מרחבי העולם התקבצו אמש (ראשון), בטיימס סקוור שבניו יורק, לשירה המונית של אחד מהלהיטים הגדולים במדינה: "עם ישראל חי", של אייל גולן. את האירוע ארגנו בקפידה ארגון הצעירים של חב"ד בשם "סטן", אשר ריגשו אלפים וחיברו לבבות תחת שירים ישראלים מוכרים.
"עם ישראל חי" של אייל גולן נוגן במלוא העוצמה בכיכר הטיימס סקוור שבניו יורק, שם התכנסו אלפי בני נוער מרחבי העולם לשירה המונית, כך על פי דיווח של מאקו. הלהיט של גולן, שהפך לאחד מלהיטיו הגדולים בשנים האחרונות, ותקופת המלחמה בפרט, זכה לקאברים מרגשים מכל רחבי העולם: אוסטרליה, ארצות הברית וגם באירופה. 
 
גולן, אשר עובד על אלבומו הבא, שצפוי לצאת בחודשים הקרובים, יקרא לאלבומו החדש על שם השיר המדובר, כמובן במידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון. השיר "עם ישראל חי" יצא לאור ב-19 באוקטובר 2023, במהלך מלחמת חרבות ברזל, כאשר כל הכנסותיו נתרמו וייתרמו לעמותת ער''ן. בנוסף, בשיאו הגיע השיר למקום השלישי בהיטליסט במצעד המוזיקה הרשמי של ישראל.
@mako.israel #עםישראלחי של #איילגולן נשמע אמש בעוצמה בכיכר הטיימס סקוור שב#ניויורק שם התכנסו אלפי בני נוער מרחבי העולם לשירה המונית. הלהיט של גולן, שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, זכה לקאברים שונים מאוסטרליה, ארצות הברית וגם באירופה #newyork ♬ צליל מקורי - Mako
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה