תרבות ופנאי

נועה קירל מחממת מנועים: "לא יכולה לחכות"

ברקע הדלפת הביצוע של עדן גולן לשיר "הוריקן", ההכנות למשדר החגיגי הערב בעיצומן, במהלכו יופיעו נועה קירל ועדן גולן בביצוע משותף על הבמה בנווה אילן
שירה יום טוב |  1
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
בכאן הודיעו בשבוע שעבר על אירוע חשיפת השיר שיתקיים הערב (ראשון). המשדר מתקיים רגע אחרי האישור הסופי של ה-EBU, לשיר האירוויזיון המתוקן, ברקע סערת המילים הפוליטיות שהעמידה בסימן שאלה את השתתפותה של ישראל בתחרות השנה.
הבוקר נחשפו חלק ממילות השיר  "הוריקן", שתבצע עדן גולן, שלפני הסקרים טרם המחלוקות שהתגלעו סביב השיר, סומנה כמתמודדת מבטיחה עם הימורים גבוהים בטבלה. לצד המילים הודלף גם חלק מהביצוע עצמו ממש, שהופץ על ידי גוף פרו פלסטיני במטרה להוריד באזז סביב המשדר החגיגי שמיועד לערב.
ערב השידורים של "כאן" יחל מיד בתום מהדורת החדשות, בשעה 21:30, וייפתח עם קליפ מיוחד לשיר "יוניקורן", שייצג את ישראל בשנה שעברה, בביצוע משותף ומרגש של נועה קירל, שהעפילה למקום השלישי באירוויזיון 2023 יחד עם עדן גולן שנבחרה לייצג את ישראל בתחרות השנה. 

לפני שעה קלה, השתיים נפגשו לראשונה בנווה אילן, בהכנות אחרונות למשדר החגיגי. גולן העלתה לסטורי שלה תמונה עם כוכבת הפופ שהגיע בשנה שעברה למקום השלישי עם "יוניקורן", לקראת ביצוע משותף של שתיהן בערב החגיגי. גולן כתבה: "לא יכולה לחכות להלילה", וקיבלה שיתוף לסטורי של קירל עצמה.
 
כחלק מהמשדר, ישודר סרט התעודה "פזמון חוזר", שמתאר את המורכבות של הייצוג הישראלי על בימת האירוויזיון לאורך השנים. 
לאחר הסרט, ייחשף השיר "הוריקן", בנוכחות עדן גולן והיוצרים, שימשיכו ביחד לשידור חי ומתגלגל בהנחיית עקיבא נוביק ואסף ליברמן. לאורך המשדר יובאו תגובות ראשונות לשיר מרחבי העולם, ופרשנויות של מומחי אירוויזיון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלכה אחת!
    רוני 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצם לא אחת, שתיים???? אני יודעת שאין תקווה לנצח אבל בכל זאת כל הכבוד לעדן על האומץ לי למשל לא היה אומץ לעלות במלחמה כזאת
    סגור