תרבות ופנאי

אייל גולן בטירוף: 90 אלף כרטיסים חוסלו בשעות בודדות

הזמר הצליח למלא את בלומפילד 3 פעמים, אחרי שנאלץ לפתוח שני מופעים נוספים עם חיסול הכרטיסים למופע הראשון. האם ייפתח מופע רביעי באצטדיון?
שירה יום טוב |  1
אייל גולן בבלומפילד (צילום מתוך האינסטגרם)

איל גולן הכריז בשבוע שעבר על פתיחה של מופע חדש באצטדיון בלומפילד, כמו בשנה שעברה, אז פתח שני מופעים בזה אחר זה. הפעם, ברקע המלחמה הציג תחילה הזמר והיוצר תאריך אחד למופע, ועם תחילת מכירת הכרטיסים, בעקבות ביקוש של עשרות אלפי ממתינים לרכישת כרטיסים, נפתח מופע נוסף.

אלא שנראה שהצמא של הקהל הישראלי לחזור להופעות גדול, והפעם גם פתיחה של תאריך שני למופע בבלומפילד לא הורידה את הלחץ מרכישת הכרטיסים, מה שמביא את גולן לפתוח היום (ראשון) רק לפני שעה קלה, תאריך נוסף למופע הענק בבלומפילד, כך שטור בלומפילד יתפרס על סוף השבוע שבין 13 ליוני ל-16 ביוני, הסופ"ש הראשון לאחר חג השבועות.
הכרטיסים בשלושת התאריכים הגיעו לסולד אאוט מהיר תוך 10 שעות בלבד, ובסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש. את פתיחת המופע החדש פרסם גולן בעמוד האינסטגרם שלו וכתב, "אין לי מילים".
כעת, אחרי הטירוף להשגת כרטיס, ובזמן שאלפים רבים נותרו מחוץ למכסת התאריכים, גולן מודיע בעמוד האינסטגרם שלו על אפשרות לפתיחה של מופע רביעי בטור. 
 


גולן כתב, "90 אלף איש, 3 המופעים בבלומפילד - סולד אאוט מה עוד אפשר להגיד?! גרמתם לי להתרגשות אמיתית, כזאת שלא הרגשתי הרבה זמן. תודה לכם, תודה עליכם, זה אף פעם לא מובן מאליו!


"שתדעו שאני קורא את כל ההודעות שלכם ואני יודע שיש עוד ביקוש גדול, שהמתנתם שעות בתור וחלקכם לא הצליח לרכוש בסוף. אנחנו עושים הכל בשביל למצוא תאריך נוסף פנוי בבלומפילד ולפתוח מופע רביעי בשביל לא לאכזב אתכם ומבטיח לעדכן בימים הקרובים. אני אוהב אתכם בכל ליבי הכי חזק שיש ומחכה כבר לפגוש את כולכם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל גולן
    אלי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליפו את שם משפחה הערבי שלכם זה יביא לכם מזל
    סגור