תרבות ופנאי

אייל גולן לא נרגע: מתי יתקיים המופע השלישי בבלומפילד?

אייל גולן הודיע בשבוע שעבר על חזרתו לבמות הגדולות עם מופע גולד יחיד שפרסם לקהל המעריצים, אלא שהסולד אאוט הגיע מהר, גם אחרי שפתח מופע נוסף. כעת הוא מודיע על מופע שלישי
שירה יום טוב | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)

איל גולן הכריז בשבוע שעבר על פתיחה של מופע חדש באצטדיון בלומפילד, כמו בשנה שעברה, אז פתח שני מופעים בזה אחר זה. הפעם, ברקע המלחמה הציג תחילה הזמר והיוצר תאריך אחד למופע, ובעקבות ביקוש של עשרות אלפי ממתינים לרכישת כרטיסים, נפתח מופע נוסף.

אלא שנראה שהצמא של הקהל הישראלי לחזור להופעות גדול, והפעם גם פתיחה של תאריך שני למופע בבלומפילד לא הורידה את הלחץ מרכישת הכרטיסים, מה שמביא את גולן לפתוח היום (ראשון) לפני שעה קלה, תאריך נוסף למופע הענק בבלומפילד, כך שטור בלומפילד יתפרס על סוף השבוע שבין 13 ליוני ל-16 ביוני, הסופ"ש הראשון לאחר חג השבועות.
בסך הכל יפקדו את שלוש ההופעות של גולן כ-100 אלף איש. את פתיחת המופע החדש פרסם גולן בעמוד האינסטגרם שלו וכתב, "אין לי מילים".
גולן פתח את ההודעה על המופע הראשון כשהוא מתייחס לשבת השחורה וכתב, "בשביעי לאוקטובר חוויתי זעזוע עמוק ועצבות שלא הכרתי לפני. מאז אותו היום, החיים של כולנו השתנו, שבר גדול וכאב גדול הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו. פגשתי אתכם בכל מקום, בבסיסים ברחבי הארץ, בבתי חולים ומחלקות השיקום, במרכזי פינוי ולצערי גם בניחום משפחות שאיבדו את יקיריהם.


באתי לחזק אבל אתם חיזקתם אותי. בכל החודשים האחרונים הרגשתי לא בנוח לחזור לבמות אבל ככל שעבר הזמן הבנתי כמה אתם זקוקים לזה. והאמת, גם אני זקוק לזה לא פחות מכם. לשיר, לזכור, גם לשמוח ובעיקר ולהיות יחד. מאוחדים. בשביל נצחון הרוח שאף אחד לא ייקח מאיתנו. אז אנחנו ממשיכים במסורת וחוזרים לבלומפילד בכל הכח. קונצרט חדש לגמרי, עם עשרות נגנים על הבמה ואיתכם, ששרים איתי בכל הכוח. כמה אני כבר מחכה….עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה