תרבות ופנאי

איתי לוי במחווה לאחיין של גדי איזנקוט: הרגע המרגש נחשף

איתי לוי הופיע בפני מפונים באילת, כשבמהלך ההופעה גילה הזמר שאחיינו של גדי איזנקוט,  אלמוג כהן איזנקוט, ששכל את אחיו סמל מאור כהן איזנקוט ז"ל, נוכח בהופעה. לוי הזמין אותו לשיר עמו יחד את השיר "אין לי מקום אחר"
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
מדינת ישראל חווה בחודשים האחרונים מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" טלטלות רבות ואבדות קשות. אחת מהן היא של אחיינו של גדי איזנקוט, השר והחבר בקבינט המלחמה,  סמל מאור כהן איזנקוט ז"ל, שהלך לעולמו בקרבות ברצועת עזה.
אתמול (ראשון) במהלך הופעה של הזמר איתי לוי באילת, אירע רגע מרגש במיוחד. על פי "מאקו", הקהל שנכח בהופעה העניק לזמר דגל של חטיבת גולני, בה שירת אחיינו של הרמטכ"ל לשעבר, עליו מתנוססת דמותו של מאור כהן איזנקוט ז"ל.
 
לוי, שרצה להתעטף בדגל, גילה שכחלק מהקהל גם נמצא אלמוג כהן איזנקוט, אחיו של מאור ז"ל, שהגיע להופעה של לוי. לוי התרגש מאוד ויצא במחווה מדהימה כאשר העלה את אלמוג לבמה ושר איתו יחד את השיר "אין לי מקום אחר", כשהשניים ריגשו מאוד את כל הקהל שהגיע לצפות בהופעה.
ההופעה נערכה לתושבים ולמפונים מעוטף עזה ומצפון הארץ, שכידוע מתגוררים בחודשים האחרונים במלונות בעיר אחרי שפונו בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". ההופעה נערכה על ידי עיריית אילת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה